گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در این هفته از رقابت های باشگاهی

گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در این هفته از رقابت های باشگاهی

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونر ها در آخرین بازی پیش از فیفادی عملکرد متفاوتی داشتند.

به گزارش فوتبالی، مسابقات فوتبال باشگاهی کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی با حضور بازیکنان ایرانی‌شان انجام شد که در این گزارش به بررسی عملکرد لژیونرها پرداخته می‌شود: 

اللهیار صیادمنش (هال سیتی) 

در هفته‌ی سی و هفتم از رقابت های چمپیونشیپ انگلیس هال سیتی میزبان برنلی بود که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود میهمان این بازی به پایان رسید. اللهیار صیادمنش 74 دقیقه در میدان حضور داشت. اما در هفته سی و هشتم این رقابت ها هال سیتی و ریدینگ به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. هال سیتی با 45 امتیاز در رده پانزدهم لیگ چمپیونشیپ قرار دارد. صیادمنش از ابتدا در ترکیب حضور داشت و در دقیقه 88 از میدان خارج شد. صیادمنش در این بازی نمره فنی 6.8 را کسب کرد. 

سامان قدوس (برنتفورد

برنتفورد در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف ساوتهمپتون رفت و موفق شد میزبانش را با دو گل شکست دهد. سامان قدوس در این بازی نیمکت نشین بود. اما در رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس برنتفورد و لستر سیتی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. برنتفورد با 42 امتیاز در رده هشتم این رقابت ها قرار دارد. سامان قدوس در این دیدار همانند بازی قبل نیمکت نشین بود و فرصت بازی پیدا نکرد. 

صادق محرمی (دینامو زاگرب

در بازی عقب افتاده از هفته دوازدهم لیگ برتر کرواسی دینامو زاگرب میهمان ایسترا بود و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. صادق محرمی از ابتدا در ترکیب بود و به طور کامل بازی کرد. اما در هفته بیست و ششم این رقابت ها دینامو زاگرب به مصاف رییکا رفت و با یک گل این تیم را شکست داد. دینامو زاگرب با 59 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر کرواسی قرار دارد و اختلافش با تیم دوم 9 امتیاز است. صادق محرمی در این بازی نیمکت نشین بود. 

علیرضا جهانبخش (فاینورد

فاینورد در دور برگشت رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا میزبان شاختار دونتسک بود و با نتیجه پر گل هفت بر یک(در مجموع هشت بر دو) میهمانش را شکست داد و راهی مرحله بعدی این رقابت ها شد. علیرضا جهانبخش به طور کامل در میدان حضور داشت و موفق به ثبت یک گل و یک پاس گل شد. اما در هفته‌ی بیست و ششم لیگ هلند فاینورد در یک بازی حساس میهمان آژاکس بود که این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود فاینورد به پایان رسید. فاینورد با این برد 61 امتیازی شد و اختلافش با آژاکس را به 6 امتیاز افزایش داد. علیرضا جهانبخش از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد و در دقیقه 76 از زمین خارج شد. جهانبخش در این بازی نمره فنی 7.3 را کسب کرد. 

سردار آزمون (بایرلورکوزن) 

در رقابت های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا بایرلورکوزن میهمان فرانس واروش بود و با نتیجه دو بر صفر( در مجموع چهار بر صفر) حریفش را شکست داد و به مرحله بعد لیگ اروپا صعود کرد. سردار آزمون در این دیدار 71 دقیقه در میدان حضور داشت. اما در هفته‌ی بیست و پنجم بوندس لیگا آلمان بایر لورکوزن میزبان بایرن مونیخ بود و موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد میهمانش عبور کند و با 37 امتیاز در رده هشتم جدول بوندس لیگا قرار بگیرد. سردار آزمون در این بازی نیمکت نشین بود و فرصت بازی پیدا نکرد. 

احمد نوراللهی (شباب الاهلی) 

در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر امارات شباب الاهلی به مصاف خورفکان رفت با نتیجه سه بر یک خورفکان رده نهمی را شکست داد. شباب الاهلی با 45 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها قرار دارد. احمد نوراللهی در این دیدار به طور کامل بازی کرد. 

مهرداد محمدی (السیلیه) 

السیلیه در هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر میهمان العربی بود و با نتیجه چهار بر یک شکست خورد. السیلیه با این شکست همچنان با 9 امتیاز در قعر جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد. مهرداد محمدی در این بازی به طور کامل بازی کرد و تک گل تیمش در این دیدار را به ثمر رساند.

علی قلی زاده ( قاسم پاشا) 

در چارچوب رقابت های هفته بیست و ششم سوپر لیگ ترکیه قاسم پاشا و عمرانیه اسپور به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. قاسم پاشا هم اکنون با 26 امتیاز در رده سیزدهم جدول رقابت های سوپر لیگ ترکیه قرار دارد. علی قلی زاده در این دیدار به طور کامل در میدان حضور داشت و پاس گل تیمش را ارسال کرد. قلی زاده در این بازی نمره فنی 7.6 کسب کرد. 

سعید عزت اللهی (وایله) 

در هفته‌ی بیست و دوم لیگ 1 دانمارک وایله میهمان نستود بود و موفق شد با دو گل میزبان را شکست دهد. وایله با 50 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها قرار دارد. سعید عزت اللهی در این دیدار به طور کامل بازی کرد.

محمد نادری (آلتای)

آلتای و ریزه اسپور در چارچوب رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ 1 ترکیه به مصاف هم رفتند که ریزه اسپور با نتیجه سه بر یک آلتای را شکست داد. آلتای با 22 امتیاز در رده چهاردهم لیگ 1 ترکیه قرار دارد. محمد نادری که از ابتدا در ترکیب حضور داشت در دقیقه 69 از زمین خارج شد. 

شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی زادگان (الاهلی) 

در هفته‌ی هفدهم از رقابت های لیگ ستارگان قطر الاهلی میهمان الوکره بود که میزبان موفق شد با نتیجه پنج بر دو الاهلی را شکست دهد. الاهلی با 21 امتیاز در رده هفتم لیگ ستارگان قطر قرار دارد. شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان از ابتدا در ترکیب قرار داشتند و به طور کامل بازی کردند.  

کریم انصاری فرد (اومونیا

اومونیا در هفته‌ی دوم پلی آف قهرمانی لیگ قبرس میهمان آپولون لیکاسول بود که با نتیجه سه بر یک مغلوب میزبان شد. کریم انصاری فرد در این دیدار به طور کامل در میدان حضور داشت. 

فرهاد مجیدی (الاتحاد کلبا) 

الاتحاد کلبا در هفته‌ی بیستم لیگ برتر امارات میزبان الوصل بود که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. الاتحاد کلبا با 26 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر امارات قرار دارد. 

امیر عابدزاده (پونفرادینا) 

در چارچوب رقابت های هفته‌ی سی و دوم لالیگا 2 پونفرادینا پذیرای آلاوز رده پنجمی بود و موفق شد با یک گل این تیم را شکست دهد. پونفرادینا با 33 امتیاز در رده نوزدهم این رقابت ها قرار دارد. امیر عابدزاده در این بازی در ترکیب تیمش قرار داشت و نمره فنی 8.6 را کسب کرد. 

امیرحسین حسین زاده (شارلوا) 

در هفته‌ی سی ام از رقابت های لیگ برتر بلژیک شارلوا به مصاف رویال آنتورپ رفت و موفق شد با یک گل از سد میزبان عبور کند و سه امتیاز خارج از خانه را کسب کند. شارلوا با 41 امتیاز و یک بازی کمتر در رده دهم این رقابت ها قرار دارد. امیر حسین حسین زاده از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت و در دقیقه 62 از میدان خارج شد. حسین زاده در این بازی نمره فنی 6.7 را کسب کرد. 

شهاب زاهدی (پوشکاش آکادمیا) 

پوشکاش آکادمیا در چارچوب رقابت های هفته‌ی بیست و چهارم لیگ 1 مجارستان میزبان ویپشت بود و موفق شد با نتیجه پر گل پنج بر یک میهمان خود را شکست دهد و با 36 امتیاز در رده سوم لیگ 1 مجارستان قرار بگیرد. شهاب زاهدی در دقیقه 75 وارد میدان شد و در دقیقه 89 موفق شد گل پنجم تیمش را به ثمر برساند. 

مهدی طارمی (پورتو

در رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ پرتغال پورتو میهمان براگا بود که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا پورتو 58 امتیازی شود و اختلافش با صدر جدول به عدد 10 برسد. مهدی طارمی در ترکیب ابتدایی بازی حضور داشت و در دقیقه 81 از زمین خارج شد. طارمی در این دیدار نمره فنی 6.5 را کسب کرد. 

احسان حاج صفی، میلاد محمدی (آاِک آتن) 

آاِک آتن در هفته‌ی اول از گروه قهرمانی سوپر لیگ یونان به مصاف پاناتینایکوس رفت که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. آاِک آتن با 60 امتیاز در رده دوم این رقابت ها قرار دارد. احسان حاج صفی به طور کامل در این دیدار حضور داشت و نمره فنی 7.1 را کسب کرد و میلاد محمدی هم نیمکت نشین بود و فرصت بازی پیدا نکرد.

2636