خلیل زاده و کنعانی زادگان به دنبال اعاده حیثیت در تیم ملی

خلیل زاده و کنعانی زادگان به دنبال اعاده حیثیت در تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- دو مدافع میانی و‌ لژیونر تیم ملی به دنبال یک هدف مشترک در تیم ملی فوتبال ایران به سرمربیگری امیرقلعه نویی هستند.

به گزارش فوتبالی، تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در حالی از روز گذشته زیر نظر امیر قلعه‌نویی و سایر اعضای کادر فنی آغاز شد که شجاع خلیل‌زاده و محمدحسبن کنعانی‌زادگان دو مدافع دعوت شده به اردوی تیم ملی با انگیزه‌ای بالایی در این تمرینات حضور داشتند و امروز صبح هم تمرینات بدنسازی را پشت سر گذاشتند .

این دو مدافع لژیونر که تا پیش از حضور مجدد کارلوس کی‌روش مدافعان ثابت تیم ملی در بازی‌های مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی بودند اما پس از حضور این مربی پرتغالی، شجاع و کنعانی در جام جهانی جای خود را به مدافعان مورد علاقه کی‌روش دادند و تنها کنعانی‌زادگان مقابل انگلیس در نیمه دوم به میدان رفت اما شجاع حتی یک دقیقه هم فرصت لازم را برای حضور در ترکیب تیم ملی پیدا نکرد. ماجرای لو رفتن ترکیب تیم ملی و متهم شدن این مدافع از سوی کی روش، آنها را از حضور در ترکیب اصلی تیم ملی محروم کرد. هر دو مدافع هم مواضع تندی علیه کی روش گرفتند و آتش اختلاف ها را شعله ورتر کردند. در هر حال نکته عجیب این بود که کی روش این دو بازیکن را تا پایان حضور تیم ملی در قطر، در دوحه نگه داشت و به نوعی دو طرف یکدیگر را تحمل کردند.

در هر حال محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده در کنار بازی‌های ملی، مهره بدون جایگزین و ستاره بی‌چون و چرای الاهلی هم بوده اند که در تمام ۱۶ مسابقه این فصل حضور ثابت و کامل در خط دفاعی تیم قطری داشته و توانسته‌اند عملکرد مطلوبی از خود به نمایش بگذارند.

این دو مدافع حالا پس از خاطرات تلخ جام جهانی به دنبال دست‌یابی به جایگاه از دست رفته خود در ترکیب تیم ملی هستند ،حال باید منتظر ماند و دید قادر به جلب نظر مثبت کادر فنی تیم ملی و امیر قلعه‌نویی هستند یا نه.

7655