جانشین سمپائولی در سویا مشخص شد؛ سرمربی نکونام و شجاعی در اوساسونا

جانشین سمپائولی در سویا مشخص شد؛ سرمربی نکونام و شجاعی در اوساسونا

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که اوضاع نیمکت تیم سویا در این فصل اصلا ثبات ندارد چرا که این تیم اکنون یک بار دیگر دست به تغییر سرمربی زده است.

به گزارش فوتبالی، سویا فصل را با جولن لوپتگی روی نیمکت خود آغاز کرد اما عملکرد ضعیف او موجب شد تا مدیران باشگاه سویا اقدام به برکناری او کنند. پس از برکناری جولن لوپتگی، خورخه سمپائولی که قبلا هم سابقه هدایت سویا را در کارنامه داشت، دوباره هدایت سویا را در دست گرفت. اکنون عملکرد و نتایج ضعیف او هم موجب شده است تا مدیران باشگاه سویا این سرمربی آرژانتینی را هم کنار بگذارند.

سویا در بازی های اخیر خود مقابل فنرباغچه و ختافه باخته است و همین قضیه موجب شد تا سمپائولی از کار برکنار شود چرا که سویا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا باید به مصاف منچستر یونایتد برود و سران سویا روی این بازی حساب کرده اند و می خواهند دوباره در لیگ اروپا به قهرمانی برسند. سویا در حال حاضر در لالیگا چهاردهم است.

جانشین سمپائولی در سویا، خوزه لوییز مندیلیبار است. این سرمربی اسپانیایی قرار است تا پایان فصل روی نیمکت سویا بنشیند. مندیلیبار بین سال های 2011 تا 2013 سرمربی اوساسونا بود و در آن زمان جواد نکونام و مسعود شجاعی هم در اوساسونا توپ می زدند.

مندیلیبار سابقه هدایت تیم هایی مثل لوانته، ایبار و آلاوس را هم در کارنامه خود دارد.

1470