یوفا یک گل ملی را از رونالدو ربود

یوفا یک گل ملی را از رونالدو ربود

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در بازگشت به تیم ملی پرتغال شب خوشی را داشت چرا که به 197 بازی ملی رسید و مقابل لیختن اشتاین دبل کرد تا دوباره لبخند بزند اما با این وجود یکی از اتفاقات بازی او را دلخور کرده است.

به گزارش فوتبالی، اگر عدالت برقرار می شد، شب گذشته باید برای رونالدو هت تریک ثبت می شد. در حقیقت گل اول توسط داور و یوفا به نام کانسلو ثبت شد آن هم در حالی که کریستیانو آخرین ضربه را به توپ زده بود.

در واقع بعد از شوت مدافع بایرن مونیخ، توپ در ابتدا به یک مدافع از تیم حریف و بعد از ان به کریستیانو برخورد کرد و وارد دروازه شد. حتی خود رونالدو نیز درون زمین از گلش ابراز خوشحالی کرد اما در نهایت گل به نام کانسلو ثبت شد. رونالدو بدین ترتیب صاحب یک گل ملی کمتر شد.

رونالدو همچنان با 120 گل بهترین گلزن تاریخ بازیهای ملی است که لیونل مسی با 99 گل در رده سوم قرار دارد و در تعقیب اوست. علی دایی فعلا در رده دوم قرار دارد که این خطر برایش وجود دارد که لئو به زودی رکورد او را بشکند.

در هر صورت به نظر می رسد که یوفا یکی از گلهای رونالدو را ربوده باشد چرا که بر اساس قوانین، گل باید به نام بازیکنی از تیم مهاجم ثبت شود که آخرین ضربه را به توپ زده باشد و حتی اگر برخورد عمدی نباشد هم تاثیری در زننده گل ایجاد نمی شود.

4125