ادامه شعارهای ضدفرانسوی مسی و هم‌تیمی‌هایش؛ یک دقیقه سکوت به احترام مرگشان!

ادامه شعارهای ضدفرانسوی مسی و هم‌تیمی‌هایش؛ یک دقیقه سکوت به احترام مرگشان!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی نیز همچون سایر بازیکنان تیم ملی آرژانتین به تمسخر اعضای تیم ملی فرانسه و مردم فرانسه پرداخت، نکته ای که قطعا کیلیان امباپه و سایر فرانسوی ها را دلخور می کند.

به گزارش فوتبالی، مسی و آرژانتین در یک بازی سخت توانستند در فینال جام جهانی بر فرانسه غلبه کنند و پس از 36 سال قهرمان جهان شدند. پس از گذشت چند ماه همچنان آرژانتینی ها به جشن ادامه می دهند. جشن آرژانتین در اولین بازی این تیم در خاک کشورشان از زمان آرژانتین ادامه پیدا کرد.

آرژانتین با نتیجه دو بر صفر بر پاناما غلبه کرد که مسی هم در این بازی گلزنی کرد.  کل بلیت ها برای این بازی به فروش رفته بود و هواداران استقبال گرمی از تیمشان داشتند. در زمان ورود تیم ملی آرژانتین به زمین، لوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر میکروفون را برداشت و همراه با هواداران شعار داد:" یک دقیقه سکوت برای فرانسه... آنها مرده هستند."

شعارهای برخی بازیکنان آرژانتینی شاغل در لیگ فرانسه با خشم مردم این کشور همراه شده است. به طور مثال امباپه اصلا از رفتار هموطنان مسی در ماه های اخیر خوشحال نشد چرا که امیلیانو مارتینز بارها به تمسخر او پرداخت. 

لئو در پایان بازی پنجشنبه به خبرنگاران گفت:" می خواهم از همه شما به خاطر محبتی که به ما دارید، تشکر کنم نه فقط بعد از جام جهانی بلکه بعد از کوپا آمریکا. همه ما با هم توانستیم این جام را به دست بیاوریم."

4125