عکس؛ خوشحالی امباپه کنار گریزمان در اولین کاپیتانی تیم ملی

عکس؛ خوشحالی امباپه کنار گریزمان در اولین کاپیتانی تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی - در شبی که کیلیان امباپه برای اولین بار بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه را به بازو بسته بود، عملکرد درخشانی از خود ارائه داد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فرانسه در 21 دقیقه سه گل به هلند زد تا اولین بازی نارنجی پوشان پس از جام جهانی به شدت کابوس وار باشد. هلند که از تیم های خوب جام جهانی بود و در دیداری نزدیک توسط آرژانتین حذف شده بود، در مقابل فرانسه در اولین بازی راهیابی به یورو در هم کوبیده شد.

امباپه که بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته بود، در نیمه اول گل زد و پاس گل داد. آنتوان گریزمان که در ماه های اخیر با چهره ای متفاوت و موهای صورتی بازی کرده، تصمیم گرفت که امباپه را در آغوش بگیرد تا خوشحالی ویژه ای رقم بخورد.

تیم ملی فرانسه که یکی از قدرتمند ترین تیم های ملی در سالهای اخیر بوده، به نظر می رسد که برای یوروی سال آینده هم انگیزه ویژه ای دارد و امباپه می خواهد یکی از معدود جامهایی که کم دارد را به دست بیاورد. کیلیان امسال هم در پی اس جی در اروپا موفق نبود اما می خواهد با درخشش در تیم ملی فرانسه ارزشهایش را به رخ بکشد و به نظر می رسد که دیدیه دشان نیز کاملا به او باور دارد.

4125