حیدری: موارد محرمانه ای را به شیرازی گفته ام/ هنوز درباره هیات فوتبال استان تهران، اتفاقی نیفتاده است

حیدری: موارد محرمانه ای را به شیرازی گفته ام/ هنوز درباره هیات فوتبال استان تهران، اتفاقی نیفتاده است

پایگاه خبری فوتبالی- طهمورث حیدری در رابطه با حواشی به وجود آمده در خصوص انتخابات هیات فوتبال استان تهران و حبیب الله شیرازی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، طهمورث حیدری در رابطه با حواشی به وجود آمده در خصوص انتخابات هیات فوتبال استان تهران به خبرنگار فوتبالی گفت: "در ابتدا سال نو و قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تبریک عرض می کنم، در مورد صحبت های آقای شیرازی در رابطه با اینکه از فدراسیون فوتبال با ایشان صحبت نشده است، نه این را تکذیب می کنم. بنده در تاریخ ۲۸ اسفند با آقای شیرازی صحبت کردم و مواردی محرمانه‌ای خدمت ایشان ارائه دادم."

وی افزود:" تعرفه ها را معمولا خود استان ها چاپ می کنند، چرا که در سراسر کشور به این شکل است و کمیته آن استان ها یا فدراسیون فوتبال دخالتی در چاپ تعرفه ها ندارند. بنابر این بنده این موضوع را هم رد می کنم، تعرفه ها توسط خود هیات فوتبال استان تهران چاپ شده اند و اگر موردی هم بوده است آقای شیرازی و دبیرشان باید پاسخگو باشند. به هر حال امیدوارم که اتفاقات خوبی برای فوتبال کشور و مردم عزیزمان رخ دهد."

حیدری درباره اثبات یا عدم اثبات تخلف رییس هیات فوتبال استان تهران به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: "در رابطه با این موضوعات صلاح نیست که بنده صحبت کنم اما در مورد برگه های تعرفه در حال بررسی هستیم که به نتیجه مطلوب تری برسیم."

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در رابطه با ورود کمیته اخلاق به موضوع هیات فوتبال استان تهران گفت:" هنوز اجازه ورود کمیته اخلاق به این پرونده را ندادیم و درحال مذاکره با آقای دکتر شیرازی هستیم که در هیات فوتبال زحمات زیادی کشیده‌اند و به زودی تصمیم گیری خواهد شد."

7655