استیلی، صحبت‌های نبی درباره بازی الجزایر را تکذیب کرد!

استیلی، صحبت‌های نبی درباره بازی الجزایر را تکذیب کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست سابق تیم ملی به شایعات دیدار دوستانه ایران و الجزایر واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، بازی دوستانه با الجزایر آخرین حضور اسکوچیچ روی نیمکت ایران بود. دیداری که با شکست ۲ بر یک ملی‌پوشان همراه شد و حواشی و شایعات فراوانی را به دنبال داشت‌. 

مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون چند ماه قبل درباره این مسابقه دوستانه اظهار نظر قابل‌توجهی انجام داده و اینطور مدعی شده بود: "در تیم ملی دو دستگی بود که استارت آن در قطر و بازی با الجزایر زده شد. حتی در بین دو نیمه که تیم یک هیچ عقب بود بازیکنان نمی‌خواستند به زمین بروند. این موضوعی مهم بود." 

با این حال حمید استیلی که میهمان امروز نوروز فوتبالی بود، ادعای نبی را رد کرد. او گفت: "برخی بازیکنان به دلیل تعویض یا دیگر موارد ناراحت بودند اما همه می‌خواستند بازی کنند." 

با توجه به آنکه احسان حاج‌صفی، سعید عزت اللهی و سردار آزمون در بین دو نیمه بازی الجزایر تعویض و از زمین خارج شدند، احتمالا مقصود استیلی باید یکی از این دو ملی‌پوش باشد.

استیلی که‌ در آن زمان مدیریت تیم ملی را عهده‌دار بود، شایعه جلسه بازیکنان با وزیر ورزش بعد از دیدار با الجزایر و درخواست آن‌ها برای تغییر سرمربی را تکذیب کرد و توضیح داد که این جلسه در حضور دراگان اسکوچیچ برگزار شده و بیشتر به گلایه بازیکنان درباره پاداش‌ها و برنامه‌ریزی فیفادی‌ها اختصاص داشته است.

۲۵۰۹