دلیل عدم توافق منچستریونایتد و دخیا در مورد تمدید

دلیل عدم توافق منچستریونایتد و دخیا در مورد تمدید

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که به نظر می رسید که داوید دخیا دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد در یک قدمی تمدید قراردادش قرار دارد، حالا همه چیز با یک تغییر غیرمنتظره همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که دخیا که در تابستان 2011 به منچستریونایتد ملحق شد، ممکن است آخرین ماه های حضور خود در اولدترافورد را داشته باشد. در حقیقت دروازه بان 32 ساله ممکن است که در پایان فصل از اولدترافورد برود چرا که مدیران منچستریونایتد پیشنهادی برای تمدید به او نداده اند. دخیا در این فصل عملکرد خوبی داشته و تن هاگ به او علاقه دارد. حالا نشریه اتلتیک گزارش داده است که دلیل عدم تمدید قرارداد دخیا مسائل اقتصادی است چرا که این دروازه بان از مبلغ پیشنهادی شیاطین سرخ راضی نیست.

اتلتیک البته گزارش داده است که فعلا مذاکرات ادامه دارد اما دخیا اولین پیشنهاد را رد کرده است. فعلا دو طرف امید دارند که در اینده توافق حاصل شود. دخیا در میان هواداران منچستریونایتد نیز محبوب است چرا که دوازده سال است که در این تیم بوده و به یکی از اسطوره ها تبدیل شده است.

مدیران منچستریونایتد حاضر نیستند که قرارداد دخیا را با دستمزد کنونی او تمدید کنند چرا که این بازیکن با دستمزد هفتگی 350 هزار پوند یکی از بالاترین دستمزدها را در لیگ انگلیس دریافت می کند اما دخیا تصور می کند که به واسطه عملکرد درخشانش در فصل جاری لیاقتش را دارد تا قراردادش با همین دستمزد کنونی تمدید شود و حاضر به کاهش دستمزدش نیست.

4125