گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در این هفته از رقابت ها

گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در این هفته از رقابت ها

پایگاه خبری فوتبالی- ستارگان ایرانی شاغل در لیگ‌های خارجی عملکردهای متفاوتی در مسابقات باشگاهی خود داشتند. 

به گزارش فوتبالی، مسابقات فوتبال باشگاهی کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی با حضور بازیکنان ایرانی‌شان انجام شد که در این گزارش به بررسی عملکرد لژیونرها پرداخته می‌شود: 

شهاب زاهدی (پوشکاش آکادمیا) 

در چارچوب رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ 1 مجارستان پوشکاش آکادمیا میهمان کیش واردا بود که این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. شهاب زاهدی از دقیقه 62 وارد بازی شد و در دقیقه 78 موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند. پوشکاش آکادمیا با 37 امتیاز در رده پنجم این رقابت ها قرار دارد. 

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور) 

کایسری اسپور در هفته‌ی بیست و هفتم سوپر لیگ ترکیه به مصاف ترابزون اسپور رفت و موفق شد حریفش را با نتیجه چهار بر سه شکست دهد. علی کریمی و مجید حسینی دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور به دلیل مصدومیت در لیست تیمشان برای این بازی قرار نداشتند. کایسری اسپور هم اکنون با 41 امتیاز در رده هفتم سوپر لیگ ترکیه قرار دارد. 

سردار آزمون (بایر لورکوزن

در هفته‌ی بیست وششم بوندسلیگا آلمان بایر لورکوزن و شالکه به مصاف هم رفتند که بایر لورکوزن موفق شد میزبان را با سه گل شکست دهد. سردار آزمون در دقیقه 66 به میدان آمد و در دقیقه 1+90 گل سوم تیمش را به ثمر رساند.بایر لورکوزن با 40 امتیاز در رده‌ی هفتم جدول بوندسلیگا قرار دارد. 

سعید عزت اللهی (وایله) 

در چارچوب رقابت های لیگ 1 دانمارک وایله میزبان سوندرجیسک بود که با نتیجه دو بر یک مغلوب میهمانش شد. سعید عزت اللهی از ابتدا در ترکیب حضور داشت و به طور کامل بازی کرد. وایله با 50 امتیاز در صدر جدول لیگ1 دانمارک قرار دارد. 

سامان قدوس (برنتفورد

در ایستگاه بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برنتفورد میهمان برایتون بود، این دیدار در پایان با نتیجه تساوی سه بر سه به پایان رسید. برنتفورد با این تساوی 43 امتیازی شد و در رده هفتم لیگ برتر انگلیس قرار گرفت. سامان قدوس در این بازی از دقیقه 85 به میدان آمد. 

اللهیار صیادمنش (هال سیتی) 

هال سیتی در چارچوب رقابت های هفته‌ی سی و نهم چمپیونشیپ انگلیس میزبان روترهام یونایتد بود که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. اللهیار صیادمنش در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت و به طور کامل بازی کرد. هال سیتی با 48 امتیاز در رده هفدهم این رقابت ها قرار دارد. 

صادق محرمی (دینامو زاگرب

در رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ کرواسی دینامو زاگرب به مصاف گریتسا رفت که این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. صادق محرمی در این بازی 13 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. دینامو زاگرب هم اکنون با 60 امتیاز در صدر جدول لیگ کرواسی قرار دارد و اختلافش با تیم دوم 7 امتیاز است. 

امیرحسین حسین زاده (شارلوا) 

شارلوا در هفته‌ی بیست و هفتم لیگ بلژیک میهمان وسترلو بود و موفق شد میزبان را با نتیجه سه بر دو شکست دهد. شارلوا با 44 امتیاز در رده دهم لیگ بلژیک قرار دارد. امیرحسین حسین زاده در این بازی 88 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت. 

احمد نوراللهی (شباب الاهلی) 

در حساس ترین بازی از هفته بیست و یکم لیگ امارات شباب الاهلی و العین به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. با این تساوی اختلاف شباب الاهلی صدر نشین با العین همچنان روی عدد 5 باقی ماند. احمد نوراللهی به طور کامل در ترکیب تیمش حضور داشت. 

امید ابراهیمی (الوکره ) 

در چارچوب رقابت های هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر الوکره میهمان السد بود که با نتیجه چهار بر دو مغلوب میزبان شد. امید ابراهیمی در این بازی از ابتدا در ترکیب حضور داشت و به طور کامل بازی کرد. الوکره با 27 امتیاز در رده پنجم لیگ ستارگان قطر قرار دارد. 

مهرداد محمدی (السیلیه) 

در بازی دیگر از هفته‌ی هجدهم لیگ ستارگان قطر السیلیه قعر نشین میزبان الدحیل صدر نشین بود و با نتیجه سه بر یک از میهمانش شکست خورد تا با 9 امتیاز همچنان در قعرجدول رقابت ها قرار داشته باشد. مهرداد محمدی از دقیقه 78 به میدان آمد.  

علیرضا جهانبخش (فاینورد

فاینورد درچارچوب رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ هلند به مصاف اسپارتا روتردام بود و موفق شد با نتیجه سه بر یک حریفش را شکست دهد. علیرضا جهانبخش 71 دقیقه در ترکیب حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد. فاینورد با 64 امتیاز در صدر جدول لیگ هلند قرار دارد، آژاکس با 56 امتیاز جدی ترین تعقیب کننده فاینورد است.

امیر عابدزاده (پونفرادینا)

در هفته‌ی سی و هفتم رقابت های لالیگا 2 اسپانیا پونفرادینا میهمان لوگو قعر جدولی بود که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. امیر عابد زاده در این بازی در ترکیب تیمش قرار داشت و موفق به کلین شیت شد. پونفرادینا با 35 امتیاز در رده نوزدهم جدول لالیگا 2 اسپانیا قرار دارد. 

کریم انصاری فرد (اومونیا

اومونیا در هفته‌ی سوم از گروه قهرمانی لیگ قبرس به مصاف پافوس رفت و موفق شد حریفش را با دو گل شکست دهد. کریم انصاری فرد 61 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت. اومونیا با 4 امتیاز در رده سوم گروه قهرمانی شش تیمی لیگ قبرس قرار دارد. 

احسان حاج صفی، میلاد محمدی (آاِک آتن) 

در چارچوب رقابت های هفته‌ی دوم گروه قهرمانی سوپر لیگ یونان آاِک آتن میهمان پائوک بود و با یک گل از سد میزبان گذشت. حاج صفی 61 دقیقه در میدان حضور داشت و پاس گل تیمش را ارسال کرد. میلاد محمدی دیگر بازیکن ایرانی آاِک در این دیدار فرصت بازی پیدا نکرد. آاِک به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به المپیاکوس با 4 امتیاز در رده دوم جدول گروه قهرمانی سوپر لیگ یونان قرار دارد. 

فرهاد مجیدی (الاتحاد کلبا) 

الاتحاد کلبا در رقابت های هفته بیست و یکم لیگ امارات میهمان النصر بود و با نتیجه سه بر صفر مغلوب میزبان شد. فرهاد مجیدی در این دیدار به دلیل محرومیت اجازه حضور در کنار زمین را نداشت. الاتحاد کلبا با 26 امتیاز در رده هشتم لیگ امارات قرار دارد. 

محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده (الاهلی) 

در هفته‌ی هجدهم لیگ ستارگان قطر الاهلی و الشمال به مصاف هم رفتند که الاهلی با یک گل از حریفش شکست خورد. محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمشان حضور داشتند، کنعانی زادگان در دقیقه 88 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد. الاهلی با 21 امتیاز در رده هفتم لیگ ستارگان قطر قرار دارد. 

مهدی طارمی (پورتو)  

پورتو و پورتیموننزه در چارچوب رقابت های هفته بیست و ششم لیگ پرتغال به مصاف هم رفتند که پورتو موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست دهد. مهدی طارمی در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقیقه 84 تعویض شد. پورتو با این برد 61 امتیازی شد و در رده‌ی دوم جدول لیگ پرتغال باقی ماند.  

محمد نادری (آلتای) 

در رقابت های هفته‌ی سی ام لیگ یک ترکیه آلتای میزبان ساکاریا اسپور بود و با نتیجه سه بر یک حریفش را شکست داد. محمد نادری در این دیدار به صورت کامل در ترکیب حضور داشت. آلتای با این برد 32 امتیازی شد و به رده‌ی دوزادهم جدول لیگ 1 ترکیه صعود کرد.

2636