پنج بازیکنی که در تابستان رایگان از لیورپول جدا می شوند

پنج بازیکنی که در تابستان رایگان از لیورپول جدا می شوند

Date: 5/4/2023

نوشته شده توسط : حامد فلاح
By : Hamed Fallah

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول فصل خوبی نداشته و به دنبال بازسازی در ترکیبش در فصل آینده است.

به گزارش فوتبالی، سرخ ها در حال حاضر در رتبه هشتم لیگ انگلیس قرار دارند و تنها هدفشان نزدیک شدن به سهمیه اروپایی است چرا که هشت امتیاز با تاتنهام در رتبه چهارم جدول فاصله دارند. کلوپ تا 2026 قرارداد دارد و می خواهد نهمین فصلش در لیورپول را در حالی آغاز کند که تیمش را متحول می کند.

در سالهای اخیر بازیکنان مهمی نظیر واینالدوم و سادیو مانه از لیورپول جدا شدند و انتظار می رود که در تابستان آینده این تغییرات ادامه داشته باشد. در حقیقت شش بازیکن ترکیب کنونی لیورپول تا 30 ژوئن قرارداد دارند و در انتظار تصمیم نهایی میلنر، به نظر می رسد که پنج نفر دیگر از لیورپول بروند.

روبرتو فیرمینو مهاجم برزیلی که زیر نظر کلوپ 350 بازی در لیورپول داشته در کنار بازیکنانی نظیر نبی کیتا و الکس اوکسلاد چمبرلین در مسیر جدایی هستند. در حقیقت هافبک اهل گینه در سال 2018 با 60 میلیون یورو به لیورپول ملحق شد اما برای تمدید به توافق نرسیده و در مسیر جدایی قرار دارد.چمبرلین نیز مدتهاست که از جدایی خود خبر دارد. به این جمع باید آرتور ملو را هم اضافه کرد که قرضی از یوونتوس راهی لیورپول شد اما به علت مصدومیت نتوانست موفق شود و فقط سیزده بازی در تیم کلوپ داشته است. قرارداد قرضی این بازیکن نیز تمدید نخواهد شد و از تیم می رود. از سویی ادریان سن میگل دروازه بان اسپانیایی لیورپول هم با اتمام قراردادش از تیم می رود. 

4125