احتمال برکناری رییس یوفا؛ مدارک چفرین جعلی است؟

احتمال برکناری رییس یوفا؛ مدارک چفرین جعلی است؟

پایگاه خبری فوتبالی - سایت "پراوا" در کشور اسلوونی مدعی شده است که الکساندر چفرین رییس یوفا با اسناد جعلی به مدیریت این سازمان رسیده است و باید از سمتش برکنار شود.

به گزارش فوتبالی، این منبع گزارش داده است که چفرین در مورد بخشی از رزومه کاری خود دروغ گفته است که اگر این ادعا ثابت شود، دوران ریاست وی از سال 2016 تا کنون غیرقانونی اعلام می شود. 

چفرین اخیرا برای دوره ای چهار ساله در سمت خود به عنوان رییس یوفا ابقا شده است. این گزارش نشان می دهد که چفرین مدعی شده بوده که بین سالهای 2006 تا 2011 عضو هیئت مدیره باشگاه المپیا بزیگراد بوده است اما گزارشات نشان می دهند که این ادعا صحت ندارد.

یکی از مدارک مورد نیاز برای این که چفرین بتواند نامزد ریاست یوفا برای دوره اولش شود، تجربه مدیریتی و کاری بوده است.  البته بر خلاف ادعای وبسایت "پراوا" سندی در وبسایت فدراسیون فوتبال اسلوونی وجود دارد که نشان می دهد که ادعای چفرین صحت دارد و عضو هیئت مدیره باشگاه مذکور بوده است. 

فعلا مشخص نیست که این ادعا تا چه حد صحت دارد اما احتمال برکناری چفرین بسیاری از دشمنانش نظیر مدیران رئال مادرید و بارسلونا را خوشحال کرده است. اخیرا دوره ریاست چفرین تا سال 2027 تمدید شده است.

4125