واکنش کلوپ و کین به خشونت کمک‌داور علیه رابرتسون

واکنش کلوپ و کین به خشونت کمک‌داور علیه رابرتسون

پایگاه خبری فوتبالی - رفتار کمک داور بازی لیورپول و آرسنال در آنفیلد به شدت جنجال ساز شده است.

به گزارش فوتبالی، سازمان PGMOL  که به عملکرد داوران در لیگ فوتبال انگلیس نظارت می کند، اعلام کرده است که در حال بررسی درگیری میان کنستانتین هاتزیداکیس کمک داور با اندرو رابرتسون مدافع لیورپول بین دو نیمه بازی لیورپول و آرسنال در انفیلد است.

در حقیقت بازیکنان لیورپول در زمین بازی به این اتفاق به شدت اعتراض کردند و یورگن کلوپ نیز در پایان بازی گفت:" می دانم که چنین اتفاقی رخ داده اما خودم ندیدم. اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد، تصاویر گویا هستند. می دانید که نمی توانم پاسخ دیگری بدهم چون خودم ندیدم. داوران تماسی با ما در این باره نداشته اند. ما با برخی داوران مشکلاتی داشته ایم."

اندی رابرتسون با داور اصلی بازی لیورپول و آرسنال یعنی پل تیرنی مشکلاتی داشته است. در حقیقت این کمک داور در تیم داوری پل تیرنی در بازی تاتنهام و لیورپول در سال 2021 نیز حضور داشت که اندی رابرتسون در ان بازی اخراج شد. کلوپ که از عملکرد داوری و اخراج نشدن هری کین در آن بازی اعتراض داشت، در پایان بازی گفته بود:" من با داوران مشکلی ندارم اما فقط با پل تیرنی مشکل دارم."

البته روی کین در مورد ضربه ای که کمک داور به رابرتسون زده بود، بیان کرد:" رابرتسون باید بیشتر روی کارهای دفاعی خودش تمرکز کند. او همان بازیکنی است که همیشه دیده ایم و همیشه همین رفتارها را می کند. دیگر بزرگ شده است و خودش می داند که باید شخصیت بهتری داشته باشد."

هاتزیداکیس احتمالا به خاطر رفتار خود با جریمه سنگینی مواجه می شود و احتمالا چندین ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود و حتی برخی معتقد هستند که ممکن است که تا همیشه از داوری کنار گذاشته شود.

4125