گزارش فنی/ سپاهان به روایت اشتباهات داوری؛ سود 2 امتیازی!

گزارش فنی/ سپاهان به روایت اشتباهات داوری؛ سود 2 امتیازی!

پایگاه خبری فوتبالی- در فاصله 5 هفته تا پایان فصل، اشتباهات داوری به استاندارد مرگ‌آوری رسیده است. تا آن حد که پیش‌بینی می‌شود، این سوت‌ها و پرچم‌ها، تعیین قهرمان را از یک روند فوتبالی، خارج کند.

به گزارش فوتبالی، طبق آنچه تا اینجای فصل توسط کارشناسان داوری (در برنامه‌های تلویزیونی شبهای فوتبالی و فوتبال برتر و مرور کامل نظرات منتشر شده در خبرگزاری‌های مختلف) درخصوص ایرادهای داوری اتفاق افتاده در بازیهای سپاهان مقابل حریفان، منتشر شده، تیم مورایس فقط در یک بازی متضرر شده که مربوط است به همین بازی آخر! این آمار برای سپاهان شگفت انگیز است چرا که پس از گذشت 24 هفته، در هفته 25 داوران به ضرر این تیم سوت زده اند و تصمیم گرفته اند! در واقع آنها در 4 بازی، از لطف مردان سیاه‌پوش بهره برده اند و در چند مورد، یا اشتباهات تاثیری در نتیجه نداشته و یا نمی‌توان نظر قطعی درباره تصمیم گرفته شده، داد.

* سود: 5+

هفته سوم: یک ضربه پنالتی به سود گل‌گهر اعلام نشد. بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

هفته هفتم: رامین رضاییان بایستی در دقیقه 42 به دلیل خطای خشن، اخراج می‌شد ولی در زمین ماند و گل دوم و برتری سپاهان را در دقیقه 3+45 وارد دروازه هوادار کرد.

هفته شانزدهم: شهریار مغانلو بایستی در دقیقه 37 از زمین اخراج می‌شد اما در زمین ماند و خطای منجر به گل اول و پنالتی منجر به گل برتری را برابر استقلال گرفت.

هفته هفدهم: خطای پنالتی روی بازیکن نساجی، اعلام نشد. بازی با یک گل به سود سپاهان تمام شد.

* ضرر: 3-

هفته بیست و پنجم: 2 پنالتی به سود سپاهان برابر تراکتور، اعلام نشد. بازی را سپاهان با یک گل، باخت.

* بی‌تاثیر

هفته اول: خطای پنالتی روی مهاجم استقلال و به ضرر سپاهان، اعلام نشد.

هفته دوم: خطای پنالتی به سود سپاهان، اعلام نشد.

هفته دهم: بازیکن تراکتور به اشتباه از زمین اخراج نشد.

هفته سیزدهم: گل دوم سپاهان از روی کرنری به دست آمد که اشتباه، اعلام شده بود.

هفته بیست و سوم: گل سپاهان (به پرسپولیس)، به اشتباه مردود شد.

* مبهم

هفته اول: اعلام خطای سلمانی روی مظاهری اشتباه بود و دروازه‌بان سپاهان به دلیل استفاده از دست، بیرون از محوطه جریمه بایستی در دقیقه 2+45 اخراج می‌شد.

هفته دوم: رشید مظاهری بایستی در دقیقه 35 اخراج می‌شد.

هفته یازدهم: گل مس رفسنجان با تصمیم کمک داور آفساید اعلام شد ولی نمی‌توان درباره درست یا غلط بودن این پرچم به دلیل نوع تصویربرداری، نظر داد.

هفته دوازدهم: گل سپاهان برابر ملوان با تصمیم کمک داور آفساید اعلام شد ولی نمی‌توان درباره درست یا غلط بودن این پرچم به دلیل نوع تصویربرداری، نظر داد.

هفته بیست و چهارم: گل سپاهان برابر صنعت نفت با تصمیم کمک داور صحیح اعلام شد ولی نمی‌توان درباره درست یا غلط بودن این پرچم به دلیل نوع تصویربرداری، نظر داد.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی