پیش بازی منچسترسیتی - بایرن مونیخ؛ نبرد جذاب گواردیولا و توخل

پیش بازی منچسترسیتی - بایرن مونیخ؛ نبرد جذاب گواردیولا و توخل

پایگاه خبری فوتبالی - امشب ( سه شنبه 22 فروردین 1402 ) از ساعت 22:30 منچستر سیتی و بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی جذاب چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم در ورزشگاه اتحاد که ورزشگاه خانگی منچستر سیتی است عملکرد بهتری خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، شاید جذاب ترین نکته ای که در این بازی به چشم می آید، تقابل توماس توخل به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ با پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی است. گواردیولا و توخل در فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020/21 با هم روبرو شدند. در آن زمان توخل سرمربی چلسی بود و در نهایت چلسی موفق شد با نتیجه یک بر صفر منچستر سیتی را شکست دهد و به قهرمانی برسد. اکنون گواردیولا و منچستر سیتی به دنبال انتقام گیری از توخل هستند و باید دید که اوضاع برای آن ها به چه شکل پیش می رود.

بایرن مونیخ در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هیچ یک از 8 بازی اخیر خود را واگذار نکرده است. بایرنی ها در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در 4 بازی اخیر خود به صورت متوالی کلین شیت کرده است. منچسترسیتی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هیچ یک از 8 بازی اخیر خود را واگذار نکرده است. بایرن مونیخ در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در 8 بازی اخیر خود به صورت متوالی پیروز میدان بوده است. همین آمار ها به خوبی نشان می دهند که این بازی یک بازی بسیار حساس میان دو تیم بزرگ است که اصلا دوست ندارند شکست بخورند و باختن برای آن ها معنایی ندارد. در این بازی باید نیم نگاهی هم به ارلینگ هالند ستاره این روز های فوتبال داشته باشیم و باید دید که به چه شکل عمل می کند.

1471