خشم از روند فروش سهام منچستریونایتد: این یک لودگی است

خشم از روند فروش سهام منچستریونایتد: این یک لودگی است

پایگاه خبری فوتبالی - روند فروش سهام باشگاه منچستریونایتد سخت و مشکل شده است.

به گزارش فوتبالی، پیشنهادهای میلیاردی که از جانب مشتریان خرید این باشگاه انجام شده، باعث شده تا قیمت ها به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کنند و قرار است که آخرین سری دریافت پیشنهادها نیز تا روز 28 آوریل باشد.

حراجی حذف شده است و برخی از مشتریان عقب نشینی کرده اند و به نظر می رسد که جنگ نهایی میان جیم رتکلیف، مالک "اینئوس" و شیخ جاسم بن حمد آل ثانی عضو خانواده سلطنتی قطر باشد. پیشنهادهای این دو متفاوت اما قابل توجه است. مرد بریتانیایی فقط بخشی از باشگاه را می خواهد در حالی که قطری ها آماده اند تا کل باشگاه را بخرند. تصمیم نهایی با خانواده گلیزر، مالکان کنونی منچستریونایتد است. برخی می گویند که آنها حاضرند تا بخشی از باشگاه را بفروشند و برخی دیگر می گویند که کل سهام را خواهند فروخت و برخی هم می گویند که گلیزرها در نهایت هیچ پیشنهادی را نخواهند پذیرفت!

توماس زیلیاکوس تاجر فنلاندی مدعی است که روش فروش سهام باشگاه منچستریونایتد خوشایند نیست. وی در پیامی در صفحه توییترش نوشت:" قید حضور در سومین دوره از مزایده فروش یونایتد را زدم. مزایده به یک لودگی تبدیل شده است و گلیزرها هیچ احترامی برای باشگاه خود قائل نیستند. تاخیرها باعث می شود تا همه مشتریان برای ساختن یک تیم برنده برای فصل آینده دچار مشکل شوند."

در حقیقت روند اداری طولانی فروش سهام یونایتد باعث می شود تا مالکان جدید برای تقویت تیم در فصل آینده زمان زیادی را از دست بدهند. اگر در نهایت گلیزرها سهام خود را نفروشند، خشم هواداران یونایتد از آنها بیشتر می شود. در حقیقت هواداران یونایتد از عملکرد مالکان کنونی تیمشان به شدت ناراضی هستند.

4125