شکست الهلال برابر تیم انتهای جدول!

شکست الهلال برابر تیم انتهای جدول!

پایگاه خبری فوتبالی- در اولین بازی از هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال لیگ حرفه ای باشگاه های عربستان، تیم الهلال در ادامه نتایج ضعیف خود طی هفته های اخیر، مقابل تیم انتهای جدولی الباطن با یک گل شکست خورد.
 
به گزارش فوتبالی، الباطن درحالی میزبان الهلال بود که در ۱۱ بازی قبلی برابر حریف قدرتمند خود حتی یکبار هم نتوانسته بود آبی پوشان را شکست دهد و البته با توجه به قرار گرفتن در انتهای جدول مسابقات، برای سقوط نکردن به امتیاز کامل این بازی سخت نیاز داشت.

الهلال که  با نظر "رامون دیاز" سرمربی خود از تمام بازیکنان هجومی خود استفاده می کرد، حتی از "سلمان الفرج" بازیکنی که پنج بازی از ترکیب اصلی دور بود هم در ترکیب اصلی استفاده کرد اما در نیمه اول علیرغم اینکه صاحب توپ و میدان بود نتوانست به گل برسد.

درشروع نیمه دوم بازی و در دقیقه ۴۷ "رنزو لوپز" بازیکن ۲۸ ساله اروگوئه ای روی غفلت مدافعان و اشتباه جا گیری "محمد العویس" دروازه بان الهلال که در این بازی به "عبدالله معیوف" ترجیح داده شده بود، دروازه آبی پوشان را باز کرد.

در ادامه بازی تلاش الهلال برای رسیدن به  دروازه الباطن بی فایده بود و حتی حضور "یاسر الشهرانی" در ترکیب آبی پوشان هم بعد از مدت ها غیبت، نتوانست مانع از شکست تیم پرآوازه شهر ریاض شود.

با این شکست الهلال سومین هفته بدون برد را در لیگ حرفه ای عربستان پشت سرگذاشت و ۴۶ امتیازی باقی ماند و حالا باید خودش را آماده مسابقه مهم بیست و نهم فروردین برابر النصر و تقابل با رونالدو کند.

ضمن  اینکه آبی پوشان دو بازی مهم رفت و برگشت مرحله فینال لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا را هم پیش رو دارند.

در دیگر بازی که از هفته بیست و دوم انجام شد، الاتفاق با تک گل دقیقه ۹۱ "یوسف نیکاته" بازیکن اهل کشور مالی برابر الفیحا به پیروزی رسید.

در جدول مسابقات الاتحاد با ۵۶ امتیاز صدرنشین است و تیم های النصر با ۵۳ و الشباب با ۵۰ امتیاز در رتبه های دوم و سوم هستند. الهلال هم با ۴۶ امتیاز در مکان چهارم قرار دارد.

مسابقات لیگ حرفه ای عربستان پس فردا سه شنبه با بازی مهم الهلال - النصر دنبال خواهد شد و ادامه بازیهای هفته بیست و چهارم روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته برگزار خواهد شد.

۱۹۷۹