بحران در چلسی؛ حضور یک‌ساعته تاد بولی و اقبالی در رختکن

بحران در چلسی؛ حضور یک‌ساعته تاد بولی و اقبالی در رختکن

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی با وجود هزینه های سنگین خود شرایط وحشتناکی را تجربه می کند.

به گزارش فوتبالی، آبی ها در شش بازی اخیرشان پیروز نشده و در هر سه بازی با هدایت لمپارد شکست خورده اند. در حقیقت این تیم که در این فصل چهار مربی مختلف داشته، شرایط وحشتناکی دارد و هواداران اصلا راضی نیستند. لمپارد به عنوان مربی موقت در سه بازی آغازین خود مغلوب شده است  و شکست مقابل برایتون باعث خشم شدید هواداران شد. 

در حقیقت برخی هواداران چلسی که به تاد بولی نزدیک بودند، با خشم با مالک آمریکایی تیمشان صحبت کردند و خواستار تغییر شرایط شدند. تاد بولی نیز کاملا ناراحت به نظر می رسید و اخم در چهره اش مشهود بود. چلسی در شروع بازی پیش افتاد اما تیم ده زربی کامبک زد و بدین ترتیب آبی پوشان یک شکست دیگر را تحمل کردند.

رسانه های انگلیس گزارش داده اند که در پایان بازی تاد بولی و شریکش بهداد اقبالی به رختکن رفته اند تا با بازیکنان صحبت کنند. در حقیقت مالکان چلسی می دانند که شرایط تیم بحرانی است. آنها حدود یک ساعت در رختکن حضور داشتند. چلسی باید دو روز دیگر در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید برود. تیم لمپارد که در بازی رفت با نتیجه دو بر صفر شکست خورده، به کامبک در بازی برگشت نیاز دارد.

4125