کامبک خوردن آرسنال مقابل وستهام و از دست دادن 2 امتیاز

کامبک خوردن آرسنال مقابل وستهام و از دست دادن 2 امتیاز

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و یکم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و وستهام در ورزشگاه لندن که ورزشگاه خانگی تیم وستهام است به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

به گزارش فوتبالی، آرسنال که به دنبال قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس است، اکنون با تساوی مقابل وستهم دو امتیاز را از دست داد و منچستر سیتی این فرصت را به دست آورده است که اختلاف خود را با آرسنال به یک امتیاز برساند.

شاگردان آرتتا در این بازی به نظر می رسد که حریف خود را دست کم گرفتند چرا که آرسنال در این بازی ابتدا دو گل توسط گابریل ژسوس و مارتین اودگارد در ده دقیقه ابتدایی بازی به ثمر رساند اما پس از آن توپچی های لندن کامبک خوردند و وستهام موفق شد دو گل به ثمر برساند. گل های وستهام توسط سعید بن رحمه از روی نقطه پنالتی و جیمز بوون به ثمر رسیدند. در این بازی بوکایو ساکا هم در دقیقه 52 یک پنالتی را برای آرسنال خراب کرد. شاید در آخر فصل شرایط به شکلی شود که آرسنال حسرت همین یک پنالتی ساکا را بخورد و با اختلاف امتیازی اندک قهرمانی را از دست بدهد. البته باید دید که منچستر سیتی می تواند از این فرصت استفاده کند و خودش را به آرسنال برساند یا خیر.

تماشای خلاصه بازی وستهام 2-2 آرسنال

1471