استقلالی‌ها در انتظار جلسه بانک شهر

استقلالی‌ها در انتظار جلسه بانک شهر

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت مشکلات این تیم توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش فوتبالی، مسائل پیش آمده در خصوص دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از جمله حذف آبی‌ها از لیگ قهرمانان و برخی تخلفات مدیریتی، باعث شد تا امروز جلسه‌ای با حضور حجت کریمی، رضا درویش، مهدی تاج و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

در پایان این جلسه حجت کریمی سرپرست موقت باشگاه استقلال با حضور در جمع خبرنگاران درباره مشخص کردن دقیق بحث حذف یا عدم حذف این تیم از آسیا گفت: "واقعیت این است که یکسری افداماتی که باید از قبل انجام می شد، مثل بدهی‎ها متاسفانه انجام نشده بود و این مساله غیرقابل کتمان است. این بدهی‌ها محدود به یکی دو سال اخیر نیست و چند دوره اخیر مدیریتی را شامل می‌شود. با این حال همچنان در حال بررسی و آپلودم مدارک هستیم و منتظریم ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد."

او در پاسخ به این سوال که "آیا قرار است بانک شهر به باشگاه استقلال وام بدهد یا نه" گفت: "روز گذشته با وزیر ورزش جلسه داشتیم و ایشان پیگیر مشکلات باشگاه استقلال بود. بعد از آن با آقای احمدی جلسه داشتیم که طی آن به ما قول‌هایی داده شد. قرار است بانک شهر فردا جلسه خود را برگزار کند و اگر مشکلی پیش نیاید پرداخت وام انجام می‌شود. در صورتی که این اتفاق انجام شود بدهی‌های فعلی و قدیمی را پرداخت می‌کنیم تا جلوی مشکلات بعدی گرفته شود."

کریمی در واکنش به جنجال پیش آمده بر سر پیگیری‌های سازمان خصوصی سازی عنوان کرد:" از پیگیری های سازمان خصوصی سازی در رابطه با مدیریت قبلی حمایت می کنم ولی بحثم این است که ای کاش این اتفاق به صورت تلویزیونی رقم نمی‌خورد. ای کاش یک ماه پیش که مشکلات باشگاه استقلال مطرح شد ابتدا آنها را حل می‌کردند و بعد سراغ این مسائل می‌رفتند."

سرپرست استقلال در خصوص اینکه چه برنامه‌ای برای بازپرداخت وام بانک شهر خواهند داشت، پاسخ داد:"از همراه اول 160 میلیارد طلب داریم. باید با آنها صحبت کنیم که به تعهداتشان عمل کنند تا از این طریق بازپرداخت وامی که قرار است بانک شهر بدهد را تامین کنیم."

6442