واکنش پیولی به صعود میلان به نیمه نهایی لیگ قهرمانان

واکنش پیولی به صعود میلان به نیمه نهایی لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - استفانو پیولی سرمربی میلان به بازیکنانش بابت عملکردی فوق العاده برابر میلان افتخار می‌کند.

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب، تیم‌های ناپولی و میلان دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم دیگو آرماندو مارادونا برگزار کردند که در نهایت، میلان توانست یک تساوی ارزشمند 1-1 از میزبان بگیرد و با برتری 2-1 در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی مرحله نیمه نهایی شود. روسونری در نیمه نهایی به مصاف برنده اینتر - بنفیکا خواهد رفت.

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، پیولی پس از پایان بازی گفت: "خیلی خوب یادمان می‌آید که سفر اروپایی ما از چه جایی آغاز شد. همه فکر می کردند که ما شانس کمتری برای صعود داریم، اما قلب بزرگی داشتیم و با تمام وجود می خواستیم از پس ناپولی بربیاییم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. فکر می کنم که پیروزی 1-0 در بازی رفت، کمک زیادی به ما در این بازی کرد. تصمیم گرفتیم که با حضور ویکتور اوسیمهن، کمکی عقب تر برویم و به او فضاهای زیادی ندهیم، چون او بسیار خطرناک است."

"برای هواداران و تماشاگرانی که از ابتدای فصل ما را تشویق و حمایت کرده‌اند، خیلی خوشحالم و به تیمم افتخار می کنم. در مقابل صدرنشین سری آ بازی کردیم و اگر فداکاری شاگردانم نبود، نمی توانستیم به نیمه نهایی برسیم."

4416