کری‌خوانی جذاب پدر و پسر کشتی‌گیر برای دربی تهران

کری‌خوانی جذاب پدر و پسر کشتی‌گیر برای دربی تهران

پایگاه خبری فوتبالی- فردین معصومی و پسرش در حاشیه مراسم اختتامیه بهترین ورزشکار سال برای یکدیگر کری‌خوانی کردند.

به گزارش فوتبالی، حساسیت و اهمیت دربی تهران آنقدر بالا است که همیشه نه تنها مورد توجه اذهان عمومی و رسانه‌ها، بلکه در کانون نگاه سایر رشته‌های ورزشی هم قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد شرایط در دربی صدم که بوی قهرمانی احتمالی را چاشنی خود کرده، جدی‌تر از هر زمان دیگری است.

از آنجا که امشب سالن همایش‌های صدا و سیما میزبان مراسم اختتامیه بهترین ورزشکار سال است، حضور قهرمانان ملی رشته‌های مختلف این فرصت را به خبرنگاران داده تا نظر آنها درباره دربی پیش رو را هم جویا شوند. شاید جالب ترین سوژه امشب به کری‌خوانی فردین معصومی با پسرش امیررضا معصومی مربوط شود.

امیررضا معصومی که از نامزدهای بخش قهرمان فردا است، در پاسخ به خبرنگار فوتبالی ضمن اعلام اینکه هوادار استقلال است، درباره پیش‌بینی نتیجه دربی گفت: "این روزها استقلال فرم خوبی دارد اما دربی هم قابل پیش‌بینی نیست منتها امیدوارم که استقلال برنده این بازی باشد. بلافاصله پس از این پاسخ بود که پدر این ورزشکار یعنی فردین معصومی با خنده گفت: «به همین خیال باشید!»

این پیشکسوت کشتی که به پرسپولیسی دو آتشه معروف است، ضمن آرزوی اینکه دربی خوبی را شاهد باشیم، به کری‌های خود ادامه داد و گفت: "سال گذشته استقلالی‌ها توانستند نفس بکشند. چند سالی بود که فقط بالای سرشان را نگاه می‌کردند. امیدوارم هم دربی خوبی را ببینیم و هم پرسپولیس قهرمان شود".

فردین معصومی در واکنش به اینکه این تقابل در خانه چه تبعاتی دارد، پاسخ داد: "بنده خدا مادر امیررضا از دست ما خیلی اذیت می‌شود و بخاطر امیررضا طرفدار استقلال است اما برای من مهم این است که دخترم هم پرسپولیسی است".

6442