سوال روز/ آیا قلعه‌نویی واقعا با حضور تیم ملی در کافاکاپ مخالفت کرده است؟

سوال روز/ آیا قلعه‌نویی واقعا با حضور تیم ملی در کافاکاپ مخالفت کرده است؟

پایگاه خبری فوتبالی- آنطور که خبرگزاری فارس نوشته است سرمربی تیم ملی رسما با حضور در مسابقات کافا مخالفت کرد.

به گزارش فوتبالی، خبرگزاری فارس ادعا کرده است امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی بدلیل ضعیف بودن رقبا و چمن مصنوعی محل برگزاری مسابقات کافا، به طور رسمی با حضور تیم ملی بزرگسالان در این رقابت‌ها مخالفت کرده است. 

بخش ورزشی خبرگزاری فارس در این باره نوشته است که قلعه‌نویی همچنین به منظور حمایت و تقویت تیم ملی المپیک، به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده که این تیم در مسابقات کافا شرکت کند.

این در حالی است که هنوز تیم امید نه سرمربی دارد و نه تشکیل شده است. مهدی تاج خودش هم رییس کافاست و این رقابتها از قبل برای حضور تیم ملی فوتبال ایران برنامه ریزی شده و همه کشورهای عضو کافا برنامه ریزی شده است.

باید دید در جلسه امروز بین امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال و همچنین مهدی محمدنبی، نایب رییس اول فدراسیون و سرپرست تیم ملی، چه خواهد گذشت. 

آنطور که قبلا خبر آمده بود دو کشور ازبکستان و قرقیزستان میزبان رقابتهای کافا هستند و هر دو هم دارای زمین های چمن طبیعی هستند و در این باره مشکلی وجود ندارد. تیم ملی در فاصله یک ماه و نیم تا اردوی آماده سازی در خرداد امسال، برای جفت و جور کردن چند حریف تدارکاتی، وقت زیادی ندارد و این در حالی است که در بدترین حالت می تواند در کافاکاپ، دو بازی دوستانه (در صورت سه تیمه بودن گروه) و یا سه بازی دوستانه (در صورت چهار تیمه بودن گروه) انجام دهد و در صورت صعود به نیمه نهایی و فینال یا رده بندی، دو دیدار دیگر داشته باشد. 

9098