امیدواری لمپارد به گران‌ترین خرید تاریخ لیگ برتر انگلیس

امیدواری لمپارد به گران‌ترین خرید تاریخ لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی -  فرانک لمپارد سرمربی موقت چلسی به تمجید از انزو فرناندز هافبک گران قیمت و آرژانتینی تیمش پرداخت و او را آینده تیم لندنی خطاب کرد.

به گزارش فوتبالی، انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی در روز پایانی پنجره نقل و انتقالاتی ماه ژانویه از بنفیکا راهی چلسی شد و به این ترتیب آبی پوشان لندنی یک بمب نقل و انتقالاتی را در زمستان منفجر کردند. او با رقم 121 میلیون یورو به چلسی پیوست و تبدیل به گران ترین خرید تاریخ چلسی و به طور کلی تر تبدیل به گران ترین خرید تاریخ لیگ برتر انگلیس شد. اما انزو نیز نتوانست مشکلات خط میانی تیم لندنی را حل کند. مسئولان چلسی نمی خواستند تا تابستان صبر کنند تا انزو را با قیمتی پایین‌تر به استمفورد بریج بیاورند، بلکه می خواستند با خرید قهرمان جام جهانی، به بهبود وضعیت چلسی کمک کنند، اما تاکنون هیچ تاثیر مثبتی از سوی این هافبک آرژانتینی ندیده‌اند. 

با این حال، هنوز لمپارد به انزو فرناندز ایمان دارد. او به خبرنگاران گفت: "او واقعا بااستعداد است. برای یک بازیکن جوان مثل او، قهرمانی در جام جهانی بسیار مهم و تاثیرگذار است. او در زمان خیلی خوبی به چلسی نیامد، اما مطمئنم که این روزهای سخت، او را به بازیکن بهتری برای چلسی تبدیل می کنند. او آینده چلسی است."

4416