تکذیب شایعه تعطیلی برنامه ورزش و مردم/ اواخر اردیبهشت روی آنتن می‌رود

تکذیب شایعه تعطیلی برنامه ورزش و مردم/ اواخر اردیبهشت روی آنتن می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی- در روزهای گذشته شایعاتی درباره تعطیلی برنامه ورزش و مردم منتشر شد.

به گزارش فوتبالی، پس از آغاز سال ۱۴۰۲،  برنامه ورزش و مردم با تهیه کنندگی و اجرای پیمان یوسفی دیگر روی آنتن شبکه یک نرفت.

نوروز و ماه رمضان و کنداکتور شبکه یک اجازه نداد تا این برنامه روی آنتن برود. ماه رمضان به پایان رسید اما خبری از پخش برنامه نبود تا اینکه شایعاتی مبنی بر تعطیلی این برنامه منتشر شد.

فوتبالی با تیم برنامه‌ساز ورزش و مردم تماس گرفت که در نهایت متوجه شد تعطیلی برنامه ورزش و مردم صحت ندارد.

در هر حال قدیمی‌ترین برنامه‌های ورزشی تلویزیون که طی چند سال گذشته با اجرای پیمان یوسفی روی آنتن شبکه یک سیما رفته، در یکماه گذشته و به دلیل پخش‌ نشدن سوژه شایعات عجیبی قرار گرفته بود. همزمان با پیگیری‌های فوتبالی، کانال تلگرامی رسمی این برنامه، در اطلاعیه‌ای، شایعات مربوط به تعطیلی ورزش و مردم را رد کرد. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: "این برنامه در سال ۱۴۰۲، با دکور و حال و هوای جدید و با همان گروه برنامه ساز همیشگی به تهیه کنندگی و اجرای "پیمان یوسفی" به زودی روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت."

در این اطلاعیه تاکید شده در سال ۱۴۰۲ و با توجه به برگزاری بازیهای آسیایی هانگژو و جام ملتهای آسیای ۲۰۲۳ قطر، برنامه ورزش و مردم به رسالتش همچون گذشته عمل خواهد کرد.

هنوز زمان پخش مجدد ورزش و مردم اعلام نشده منتهی برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این برنامه احتمالا از حدود اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد ۱۴۰۲ و در زمان تخصصی اش یعنی ظهرهای جمعه روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

1984