از سیامک نعمتی تا سالم الدوساری؛ مقابل ژاپنی‌ها اخراج نشوید!

از سیامک نعمتی تا سالم الدوساری؛ مقابل ژاپنی‌ها اخراج نشوید!

پایگاه خبری فوتبالی– سالم الدوساری باضربه ناشیانه و غیرورزشی به بازیکن اوراواردز، بازی برگشت فینال را از دست داد تا کار را برای الهلال در توکیو سخت‌تر کند.

به گزارش فوتبالی، دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ریاض برگزار شد و الهلال و اوراواردز به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

 نتیجه‌ای که قطعاً ژاپنی‌ها را به بازی برگشت هفته آینده امیدوارتر از رقیب کرده و آن‌ها دست بالاتر را هفته آینده در اختیار خواهند داشت و با یک تساوی صفر - صفر این ژاپنی ها خواهند بود که قهرمان لیگ قهرمانان آسیا خواهند شد.

 آن سوی میدان اما بدترین خبر برای الهلالی‌ها که باید فرسخ‌ها دورتر از خانه برای جام پنجم بجنگند این است که سالم الدوساری را به همراه نخواهند داشت.

الدوساری در چند وقت اخیر بهترین دوران حرفه‌ای خود را پشت سر گذاشته و پس از گل بی‌نظیرش در جام‌جهانی به آرژانتین قهرمان، با پیراهن الهلال هم در تورنمنت‌های داخلی و بین‌المللی خوش درخشیده است. ستاره عربستانی در سیزدهمین دقیقه بازی دیشب هم شاگردان رامون دیاز را پیش انداخت اما ضربه غیرورزشی‌اش به بازیکن اوراواردز، کارت قرمز تلخی را برای او به همراه داشت که لبخند حسرت‌آمیزی این هافبک عربستانی را روی صورتش خشک کرد.

به این ترتیب او قادر به همراه الهلالی‌ها در بازی برگشت نیست و بی‌شک رامون دیاز یکی از مهره‌های کلیدی خود برای این مسابقه حساس در اختیار نخواهد داشت. جالب اینکه سالم الدوساری در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۷ که الهلال باز هم رودروری اوراواردز قرار گرفته بود، از روشن ایرماتوف ازبک کارت قرمز گرفت و جام به سامورایی‌ها رسید. البته با این تفاوت که در فصل ۲۰۱۷، سالم در فینال برگشت که در ژاپن برگزار می‌شد از زمین اخراج شده بود. 

در فینال ۲۰۱۹  هم که پرسپولیس به مصاف کاشیما رفت، سیامک نعمتی در دقایق پایانی بازی رفت در ژاپن کارت قرمز گرفت تا دست برانکو را برای بازی برگشت خالی‌تر بگذارد. آن فصل هم دست قرمزها از جام کوتاه ماند و قهرمانی سهم سامورایی‌ها شد. حالا تاریخ یک‌بار دیگر در فینال آسیا تکرار شده و رقیب غرب آسیایی نمایندگان ژاپنی، اخراجی داده‌ که هیچ‌گاه خوش‌یمن نبوده و هر بار چنینی اتفاقی افتاده، در نهایت جام به کشور آفتاب تابان رفته است.

2509