پادوانی تماشاگر ویژه استقلال و تراکتور؟

پادوانی تماشاگر ویژه استقلال و تراکتور؟

پایگاه خبری فوتبالی- این احتمال وجود دارد که دیدار آخر استقلال در لیگ برتر مقابل تراکتور، یک تماشاگر بسیار ویژه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، در اتفاقی عجیب و البته تلخ، استقلال هنوز نتوانسته مطالبات لئاندرو پادوانی را پرداخت کند. موضوعی که باعث شده مدافع برزیلی برای چندمین بار از استقلالی‌ها گلایه کند.

البته که به نظر می‌رسد این بار تصمیم مدیران استقلال برای پرداخت مطالبات پادو جدی باشد و با توجه به مشکلات مربوط به تحریم، قرار است مطالبات مدافع برزیلی، به صورت نقدی به او پرداخت شود.

توضیح حجت کریمی سرپرست استقلال را درباره این موضوع بخوانید: "ما چند بار از این بازیکن شماره حساب گرفته‌ایم و به دنبال این هستیم هر چه زودتر طلب او را پرداخت کنیم. حتی از پادوانی دعوت کردیم به ایران بیاید. دوست داریم در یک ورزشگاه پر از تماشاگر از پادوانی تجلیل به عمل بیاوریم. خوشحال می شویم که او به ایران بیاید و هم طلب خود را بگیرد و هم در میان تشویق هواداران استقلال از او تجلیل به میان بیاوریم."

گفته می‌شود باشگاه استقلال قصد دارد پادوانی را برای بازی با تراکتور به ایران دعوت کند تا او از نزدیک شاهد آخرین بازی شاگردان ساپینتو در رقابتهای این فصل لیگ برتر باشد. حالا باید منتظر ماند و دید پادوانی دعوت باشگاه استقلال را قبول خواهد کرد یا نه.

9098