علاقه رئال مادرید به پدیده منچستریونایتد؛ پاسخ منفی هالند به منچسترسیتی

علاقه رئال مادرید به پدیده منچستریونایتد؛ پاسخ منفی هالند به منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - هالند قرارداد جدید را رد کرد؛ رئال مادرید حاضر است برای گارناجو 100 میلیون یورو بپردازد.

به گزارش فوتبالی، شایعات داغ خبری این روز ها در حال پخش شدن است.

ارلینگ هالند پیشنهاد تمدید قرارداد منچستر سیتی را رد کرد زیرا تمایلی به حذف بند فسخ 200 میلیون یورویی خود ندارد. مهاجم نروژی دست رد به سینه پیشنهادی زد که شامل افزایش 40 میلیون یورویی حقوق سالانه و بند های ارتقا یافته پاداشی برای گلزنی بود.(OKDiario)

.

رئال مادرید آماده است تا بند فسخ 100 میلیون یورویی الخاندرو گارناچو، وینگر جوان منچستر یونایتد را در تابستان پیش رو فعال کند. (Defensa Central)

بایرن مونیخ برای سادیو مانه به دنبال فروشنده می‌گردد و از چنین معامله ای استقبال خواهد کرد. (Christian Falk) 

مربی آینده چلسی مائوریتسیو پوچتینو، در حین مذاکرات درباره مانه هم صحبت کرده است و رضایت خود را نسبت به این خرید ابراز کرده است. (Football Insider) 

اینتر با توجه به علاقه یونایتد به لائوتارو مارتینز آماده است تا در این تابستان از او برای تقویت منابع مالی اش استفاده کند. (Football Insider) 

.

رئال مادرید آماده است تا برای جذب موسا دیابی، وینگر بایرلورکوزن، یه منچستر یونایتد بپیوندد، بازیکنذ50 میلیون یورویی که گزینه پشتیبان خوبی برای وینیسیوس جونیور به نظر می‌رسد. (Fichajes)

.

علی رغم نشانه هایی از علاقه بایرن مونیخ، صحبت ها بین استون ویلا و اولی واتکینز یر سر تمدید قرارداد جریان دارد. (The Athletic)

.

تاتنهام چند ناظر را برای زیر نظر گرفتن جیمز وارد پروز در آخر هفته گذشته ارسال کرده و گزینه انتقال تابستانی را بررسی می‌کنند. (Daily Mail)

.

ایلکای گوندوغان که هیچ علاقه ای به تمدید قرارد خود ندارد، در آخر این فصل سیتی را ترک خواهد کرد. بارسلونا به این بازیکن علاقه مند است اما در این مسیر باید با تعداد زیادی از تیم هایی لیگ برتری که نامشان به میان نیامده مبارزه کند.(Marca)

2102