گفتگوی بارسلونا با ژرژ مندس در مورد شش بازیکن

گفتگوی بارسلونا با ژرژ مندس در مورد شش بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی - ژرژ مندس، ایجنت سرشناس پرتغالی به بارسلونا سفر کرده است.

به گزارش فوتبالی، مندس هر از گاهی با ماتئو آلمانی مدیر فوتبال و خوان لاپورتا مدیر بارسلونا ملاقات می کند و با توجه به این که نقل و انتقالات تابستانی در پیش است، در جلسه مندس و مدیران بارسا در مورد شش موضوع مختلف صحبت می شود که داغ ترین بحث مربوط به آنسو فاتی خواهد بود.

در حقیقت مندس به مدیران بارسا اعلام کرده است که فاتی پیشنهادی 70 میلیون یورویی را از جانب یک تیم انگلیسی دریافت کرده و باید دید که واکنش کاتالان ها به این پیشنهاد چیست. در حقیقت فاتی در دو سال اخیر نتوانسته پیشرفت چشمگیری در بارسا داشته باشد و بعید نیست که کاتالان ها از فروش او برای درآمدزایی استقبال کنند. خود فاتی دوست دارد در بارسا بماند و تا 2027 قرارداد دارد هر چند که نزدیکانش او را به سوی جدایی هل می دهند. فروش فاتی می تواند بسیاری از مشکلات مالی بارسا را حل کند.

موضوع مورد بحث دیگر مندس و مدیران بارسا می تواند در مورد تمدید قرارداد آلخاندرو بالده باشد که تا 2024 قرارداد دارد. چندین باشگاه انگلیسی به دنبال خرید این بازیکن هستند و بارسا با توجه به مشکلات مالی خود برای تمدید قرارداد وی نیز مشکل دارد.

سومین موضوع داغ در مورد لامین یامال خواهد بود که اخیرا به جوان ترین بازیکن تاریخ بارسا تبدیل شده است. این بازیکن اخیرا وکالتش را به مندس سپرده است و کاتالان ها به دنبال تمدید قراردادش هستند. چهارمین بحث در مورد نیکو گونزالس خواهد بود. این بازیکن قرضی به والنسیا رفته است و احتمال فروش قطعی او در تابستان زیاد است. پنجمین بحث در مورد عبدالصمد الزلزولی خواهد بود که امسال قرضی به اوساسونا رفت و عملکرد درخشانی داشت. اگر آنسو فاتی و فران تورس فروخته شوند، درها به روی بازگشت عبده با بارسا باز می شود در غیر این صورت احتمال جدایی او وجود دارد. ششمین بحث نیز در مورد اینیاکی پنیا دروازه بان ذخیره بارسا است که به جدایی  فکر می کند. مندس البته در نقش مشاور آلارکون نیز فعالیت می کند که اخیرا قراردادش را با بارسا تمدید کرده است.

4125