واکنش ستاره گران‌قیمت چلسی به هو شدن در ورزشگاه آرسنال

واکنش ستاره گران‌قیمت چلسی به هو شدن در ورزشگاه آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران آرسنال اصلاً از میخایلو مودریک دل خوشی ندارند و شب گذشته نیز به هو کردن این ستاره اوکراینی چلسی پرداختند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از چهارچوب هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس تیم‌های آرسنال و چلسی در استادیوم امارات مقابل هم صف آرایی کردند. در 34 دقیقه ابتدایی توپچی‌ها کار را تمام کردند و 3 گل به ثمر رساندند تا تک گل نونی مادوکه در نیمه دوم تاثیری نداشته باشد و آن‌ها با حساب 3-1 به پیروزی برسند. اما یکی از نکات جالب بازی دیشب، هو شدن مودریک در استادیوم امارات بود. در ماه ژانویه، توپچی‌ها در آستانه قرارداد بستن با این ستاره اوکراینی بودند، اما در نهایت مودریک تصمیم گرفت به استمفورد بریج برود. همین موضوع خشم هواداران آرسنال را برانگیخت و آن‌ها به صورت مودریک لیزر می انداختند و او را هو می کردند. 

به نقل از سایت گل، بعد از پایان بازی، مودریک با انتشار تصویری از خود در حالی که لیزر روی چشمش افتاده، نوشت: "مشکلی نیست." 

لمپارد 3 هفته پیش به عنوان سرمربی موقت چلسی انتخاب شد و در طول 6 بازی اخیر، اصلا نتوانسته حتی یک امتیاز به دست بیاورد و همه بازی‌ها را واگذار کرده است. آبی‌های لندن در طول شش بازی، 12 گل خورده‌اند. 

4416