وایرال شدن جمله مبهم زیر پیراهن مدافع بارسلونا

وایرال شدن جمله مبهم زیر پیراهن مدافع بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای بارسلونا یکی از ستارگان این تیم در فصل جاری بوده و با عملکرد درخشانش نقشی کلیدی در ثبت آمار شگفت انگیز یازده گل خورده در 33 بازی توسط تیم کاتالان داشته است.

به گزارش فوتبالی، آرائوخو یکی از سرمایه گذاری های درخشان بارسلونا در سالهای اخیر بوده است که عملکرد خوبش باعث شده تا بسیاری از باشگاه ها رویای خرید این مدافع اروگوئه ای را داشته باشند اما به نظر می رسد که بارسلونا در حال حاضر برنامه ای برای از دست دادن این مدافع ندارد.

شب گذشته بارسلونا با غلبه بر اوساسونا یک گام جدی به سوی قهرمانی لالیگا برداشت چرا که اگر بتوانند در بازی بعدی خود مقابل اسپانیول پیروز شوند، جشن قهرمانی را برگزار خواهند کرد تا پس از سه سال دوباره فاتح لیگ شوند.

تصویری که از آرائوخو در بازی بارسلونا و اوساسونا در شب گذشته منتشر شده، به شدت مورد توجه قرار گرفته و وایرال شده است. در واقع در حالی که آرائوخو پیراهنش را بالا زده، جمله ای تحت عنوان "دنیایی که تو در آن وجود داری..." دیده می شود. برخی در شبکه های اجتماعی در حال گمانه زنی هستند که بقیه مفهوم این پیراهن چه بوده است و مدافع اروگوئه ای این جمله را خطاب به چه کسی نوشته است.

4125