تمجید ستاره لیورپول از محمد صلاح

تمجید ستاره لیورپول از محمد صلاح

پایگاه خبری فوتبالی - ترنت الکساندر آرنولد ستاره انگلیسی لیورپول به تمجید از محمد صلاح پرداخت و در ادامه اذعان کرد که آن‌ها با شایستگی در برابر فولام به پیروزی رسیدند.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب تیم‌های لیورپول و فولام دیدار معوقه هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس را در استادیوم آنفیلد برگزار کردند که در نهایت، قرمزهای بندر مرسی ساید با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند. تک گل این بازی را محمد صلاح از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. 

آرنولد پس از پایان بازی گفت: "بازی خوبی بود. به پیروزی رسیدیم و فقط این نکته اهمیت دارد. فولام تیمی است که در این فصل نمایش درخشانی داشته. در نیمه اول کاملاً بازی را کنترل کردیم و آن‌ها چند ضد حمله زدند، اما در نیمه دوم کمی برای ما مشکل ساز شدند. باید روی این موضوع کار کنیم."

"تماشاگران مثل همیشه فوق العاده بودند. جایی نیستیم که باید باشیم، اما باید تا آخرین لحظه بجنگیم. همیشه باید در کورس قهرمانی باشیم یا حداقل در بین چهار تیم برتر."

"می خواهم چیزی بگویم که قبلاً دیگران گفته بودند. محمد صلاح در کاری که می کند استثنایی است. خیلی خوشحالم که هم تیمی او هستم. او شایسته است و باید به او اعتبار کارهای مفیدش را بدهیم."

4416