قهرمانی الاهلی در دیداری جنجالی!

قهرمانی الاهلی در دیداری جنجالی!

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار سوپر جام باشگاههای مصر با قهرمانی تیم الاهلی همراه شد.

به گزارش فوتبالی، بعد از حاشیه های انصراف تیم الزمالک از بازی سوپرجام مصر، این مسابقه بین تیم های الاهلی و پیرامیدز به قضاوت "محمود البنا" داور مشهور مصری در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی امارات انجام شد.

 جدال این دو باشگاه در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و سپس مسابقه در ۳۰ دقیقه وقت اضافی دنبال شد. در دقیقه ۶ وقت اضافه اول، تیم الاهلی به یک ضربه پنالتی رسید که "علی معلول" بازیکن تونسی آن را تبدیل به گل کرد. 

بعد از این گل بازی وارد حاشیه شد و در یک صحنه به دنبال به خارج نزدن توپ از سوی "محمد الشیبی" بازیکن مراکشی پیرامیدز برای رسیدگی به مصدومیت "محمد عبدالمنعم" مدافع الاهلی، "محمد الشناوی" دروازه بان الاهلی سعی کرد توپ را به خارج زمین بفرستد که بازی برای معالجه بازیکن همدسته متوقف شود اما در این صحنه "محمد الشیبی" با دروازه بان الاهلی درگیر شد و همین موضوع جو را متشنج کرد ودرگیری بازیکنان با یکدیگر را شدت بخشید. 

به دنبال این اتفاق که مخالف بازی جوانمردانه بود، هواداران بطری های خالی پلاستیکی را به سمت بازیکنان پیرامیدز پرتاب کردند تا اعتراض خود را به رفتار بازیکنان این تیم نشان دهند.

در نهایت تیم الاهلی با برد یک بر صفر مقابل پیرامیدز، سیزدهمین قهرمانی سوپر جام باشگاههای این کشور را کسب کرد. این قهرمانی در حالی برای الاهلی کسب شد که در همین روز، "هانی مصطفی" مربی سابق این باشگاه و تیم ملی مصر در سن ۷۵ سالگی درگذشت.

۱۹۷۹