واکنش اسطوره آرژانتینی به هو شدن مسی توسط هواداران پی‌اس‌جی

واکنش اسطوره آرژانتینی به هو شدن مسی توسط هواداران پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر ماسکرانو اسطوره آرژانتینی می گوید که هواداران پاریسن ژرمن از توهین به لیونل مسی خیلی سریع پشیمان خواهند شد و آن‌ها خوش اقبال هستند که بهترین بازیکن تاریخ را در اختیار دارند.

به گزارش فوتبالی، پس از شکست سه بر یک پاریسن ژرمن مقابل لوریان در روز یک شنبه، لیونل مسی بدون اطلاع دادن به سران باشگاه، به عربستان سعودی سفر کرده و همین موضوع، خشم سران پاریسن ژرمن را برانگیخت و ناصر الخلیفی دیگر نتوانست این اوضاع را تحمل کند و مسی را به مدت 2 هفته محروم کرد. البته در ادامه، فابریتزیو رومانو تایید کرد که آخرین روزهای مسی در پاریسن ژرمن است و برنده هفت توپ طلا مطمئنا در فصل آینده در باشگاهی به غیر از پی‌اس‌جی توپ خواهد زد.به جز بارسلونا، دو باشگاه اینتر میامی و الهلال عربستان به شدت مسی را زیرنظر دارند و می خواهند این ستاره آرژانتینی را خریداری کنند.

ماسکرانو به OLE گفت: "متاسفانه آن‌ها درک نمی کنند که چه بازیکنی را در تیم خود دارند. آن‌ها خیلی خوش شانس هستند. 10 سال پیش، هیچ هوادار پاریس فکر نمی کرد که بتواند بهترین بازیکن تاریخ را در لباس تیمش ببیند. آن‌ها به جای لذت بردن از بازی مسی، 2 سال گذشته را به هو کردن او پرداخته‌اند."

4416