به وجد آمدن آنچلوتی از روند پیشرفت وینگر برزیلی رئال مادرید

به وجد آمدن آنچلوتی از روند پیشرفت وینگر برزیلی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال می گوید رودریگو گوئس پتانسیل بی حد و اندازه‌ای دارد و در آینده بسیار به درد لوس بلانکوس خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم‌های رئال مادرید و اوساسونا، فینال کوپا دل ری را برگزار کردند که در نهایت، لوس بلانکوس با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. رودریگو گوئس 2 گل رئال مادرید را به ثمر رساند. 

به نقل از آ اس، آنچلوتی درباره رودریگو گوئس گفت: "کسی نمی داند که او تا کجا می تواند پیش برود. او واقعا بازیکن بزرگی است. حرکاتش محشر است و گل‌های زیادی به ثمر می رساند. روند پیشرفت او خارق العاده است و مرا به وجد می آورد"

"فتح تمامی جام‌ها در دو فصل اخیر؟ تنها کاری که می توانم بکنم، تشکر از بازیکنانم، هواداران و باشگاه است. در برابر اوساسونا به موفقیت بزرگی دست یافتیم و توانستیم به تمامی جام‌ها در دو فصل گذشته برسیم. حالا خودمان را برای یک بازی بزرگ در روز سه شنبه آماده می کنیم و می خواهیم با تمام قوا پا به میدان بگذاریم. من خیلی خوشحال و در عین حال، بسیار خسته می باشم. به زودی متوجه موفقیت‌هایی که در دو سال اخیر کسب کردیم، خواهیم شد. به تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی افتخار می کنم. گروه بسیار بزرگی با یک دیگر کار می کنند."

4416