اتفاق روز؛ هم استقلالی‌ها به حکم کمیته انضباطی معترض هستند هم پرسپولیسی‌ها

اتفاق روز؛ هم استقلالی‌ها به حکم کمیته انضباطی معترض هستند هم پرسپولیسی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره دربی جدا از آنکه مورد اعتراض استقلالی‌ها قرار گرفته، سر و صدای کانال‌های هواداری پرسپولیس را هم بلند کرده است

به گزارش فوتبالی، یکی دو ساعتی می‌شود که حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره دربی شماره 100 منتشر شده که بر اساس آن، علیرضا بیرانوند به خاطر حرکت جنجالی‌اش – از دید استقلالی‌ها – در پایان دربی و مهدی قایدی هم به خاطر مصاحبه‌ای که بعد از این بازی داشت، به یک جلسه محرومیت تعلیقی، محکوم شدند.

از یکطرف استقلالی‌ها به شباهت حکم قایدی با بیرانوند معترض هستند و عقیده دارند که یا قایدی نباید محروم می‌شد یا اگر قرار به محرومیت یک‌جلسه‌ای قایدی بوده، بیرانوند به خاطر آن حرکت جنجالی، باید با محرومیت سنگین‌تری مواجه می‌شد.

اما پرسپولیسی‌ها، به محروم نشدن ریکاردو ساپینتو اعتراض دارند. آنها می‌گویند در کلیپ پخش‌شده از برنامه فوتبال برتر، کاملا مشخص شد که سرمربی استقلال در پایان دربی، چه حرفی خطاب به پیام حیدری و کمک‌هایش زده و این موضوع، باید باعث محرومیت جدیدی برای سرمربی استقلال می‌شد اما در حکم کمیته انضباطی، هیچ اشاره‌ای به ریکاردو ساپینتو نشده و او می‌تواند در دو بازی پایانی لیگ و همچنین جام حذفی، روی نیمکت تیمش بنشیند.

1984