نظر فان‌باستن در مورد احتمال پیوستن مسی به الهلال

نظر فان‌باستن در مورد احتمال پیوستن مسی به الهلال

پایگاه خبری فوتبالی - آینده لیونل مسی مبهم است چرا که قراردادش با پی اس جی در پایان فصل به اتمام می رسد و در حال حاضر شایعات در مورد بازیکن آرژانتینی خیلی زیاد است.

به گزارش فوتبالی، حالا مارکو فان باستن بازیکن اسطوره ای فوتبال هلند در مورد آینده بازیکن آرژانتینی صحبت کرده است. بازیکن سابق آژاکس و میلان با پیوستن مسی به فوتبال عربستان موافق نیست. در حقیقت فان باستن در مصاحبه با زیگو اسپورت در مورد شایعه پیشنهاد الهلال به لئو بیان کرد:" درک نمی کنم که مسی بخواهد به عربستان برود تا پول زیادی دریافت کند آن هم در حالی که پیش از این هم درآمد زیادی کسب کرده است. اتفاق ناخوشایندی است که بخواهد به خاطر پول به عربستان برود. مسی باید همان کاری را انجام بدهد که خودش دوست دارد. در حقیقت مسی باید رییس تقدیر خودش باشد."

آس گزارش داده است که در آینده مسی هر چیزی امکان پذیر است و بازیکن آرژانتینی تا پایان فصل جاری تصمیم نهایی را نخواهد گرفت. حالا هدف این بازیکن این است که دوباره برای پی اس جی بازی کند چرا که پس از سفر به عربستان و تعلیق یک هفته ای در باشگاه پاریسی، دوباره به تمرینات برگشته است. پی اس جی در فاصله چهار بازی به پایان لیگ فرانسه، با شش امتیاز برتری نسبت به لانس صدرنشین است و در تلاش است تا هر چه زودتر قهرمانی خود را قطعی کند. تیم پاریسی شنبه در پارک دو پرنس از آژاکسیو میزبانی خواهد کرد. 

4125