چرا پیراهن اینتر در بازی مقابل میلان اسپانسر نداشت؟

چرا پیراهن اینتر در بازی مقابل میلان اسپانسر نداشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر شب گذشته در بازی حساس لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان با پیراهنی بدون اسپانسر بازی کرد و حالا دلیل این موضوع مشخص شده است.

به گزارش فوتبالی، اینتر در بازی رفت نیمه نهایی با نتیجه دو بر صفر پیروز شد که ادین ژکو و هنریخ مخیتاریان برای نراتزوری ها گلزنی کردند.  تیم سیمونه اینزاگی توانست برتری خوبی را با فکر بازی برگشت در روز سه شنبه کسب کند و حالا اینتر این شانس را دارد تا پس از سیزده سال دوباره در فینال بازی کند. 

یکی از نکات جالب بازی دیشب این بود که اینتر دیشب با پیراهنی بدون اسپانسر بازی کرد. یک کاربر توییتری در این باره نوشت:" امشب پیراهن اینتر اسپانسر ندارد؟"و دیگری نوشت:" گویا اینتر با پیراهن بدون اسپانسر بازی می کند."

حالا دلیلش مشخص شده که چرا اینتر با پیراهن بدون اسپانسر بازی می کند. در حقیقت اینتر با وجود آن که در سپتامبر 2021 قراردادی با ارزش 75 میلیون پوند با شرکت "دیجیتال بیتس" دریافت کرد اما در این فصل هیچ مبلغی از این شرکت دریافت نکرده است. به همین خاطر اینتر در اعتراض به این موضوع با پیراهن بدون اسپانسر بازی می کند. رم نیز قرارداد خود را با "دیجیتال بیتس" لغو کرده است و آنها نیز آرم این شرکت را از پیراهن خود برداشته اند.

اینتر در بازی مقابل لاتزیو در ماه گذشته برای اولین بار با پیراهن بدون اسپانسر بازی کرد. بدین ترتیب اینتری ها احتمالا در بازی برگشت مقابل میلان نیز بدون اسپانسر خواهند بود.

4125