پرسپولیس 4- گل‌گهر سیرجان صفر/ ترابی در عرش، فروزان روی فرش/ تکلیف قهرمانی به قائمشهر کشیده شد

پرسپولیس 4- گل‌گهر سیرجان صفر/  ترابی در عرش، فروزان روی فرش/ تکلیف قهرمانی به قائمشهر کشیده شد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال پرسپولیس با برتری پرگل برابر گل‌گهر تنها ۳ امتیاز برای قهرمانی در لیگ بیست و دوم فاصله دارد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در جریان هفته بیست‌ونهم لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف گل‌گهر رفت که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر صفر پرسپولیس همراه شد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی ضمن ۶۳ امتیازی شدن، تنها یک پیروزی با قهرمانی در لیگ بیست و دوم فاصله داشته باشند.

در حال حاضر پرسپولیس با ۶۳ امتیاز، سپاهان با ۶۲ امتیاز و استقلال با ۵۹ امتیاز تیم‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی هستند.

گل‌ها: مهدی ترابی در دقایق ۲۳، ۳۳ و ۴۹، سعید صادقی در دقیقه ۴۵

کارت زرد: علی‌اصغر عاشوری و محمد خدابنده‌لو از گل‌گهر- لئاندرو پریرا پرسپولیس 

کارت قرمز: -

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک (84- کمال کامیابی‌نیا)، سروش رفیعی (74- سینا اسدبیگی)، سعید صادقی، مهدی ترابی (74- امید عالیشاهوحید امیری (76- لئاندرو پریرا) و عیسی آل‌کثیر (84- مهدی عبدی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

گل‌گهر سیرجان:

محسن فروزان، علیرضا آرتا، مسیح زاهدی، شایان مصلح، مهدی تیکدری‌نژاد (۴۶- بهنام برزایعلیرضا علیزاده، محمد خدابنده‌لو، علی‌اصغر عاشوری (۴۶- امین پورعلیمحمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی (۴۶- یونس شکاری) و رضا شکاری (۴۶- امین قاسمی‌نژاد).

سرمربی: سعید الهویی

لحظات حساس:

دقیقه 8: ارسال مهدی ترابی  با ضربه سر گئورگی گولسیانی همراه شد که محسن فروزان این توپ را مهار کرد.

دقیقه 19: ارسال زمینی از سوی علی نعمتی به داخل محوطه جریمه همراه شد اما ضربه بیرون پای سروش تبدیل به گل نشد.

دقیقه 23: شوت سعید صادقی از پشت محوطه جریمه را فروزان دفع کرد و توپ برگشتی را مهدی ترابی با یک ضربه دقیق تبدیل به گل اول پرسپولیس کرد.

دقیقه 32: ضربه کاشته پرسپولیس از راه دور را مهدی ترابی با یک شوت محکم و دقیق  به گل دوم پرسپولیس و خودش تبدیل کرد.

دقیقه 38: پاس علیرضا بیرانوند به پورعلی‌گنجی باعث شد تا شکاری با تکل توپ‌ربایی کند و در مقابل دروازه موقعیت را در اختیار تبریزی قرار دهد. اما شوت سنگین این بازیکن از داخل محوطه با اختلاف زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45: توپ ربایی عیسی‌ آل‌کثیر یک موقعیت گلزنی برای پرسپولیس فراهم آورد و او در محوطه جریمه توپ را به سعید صادقی پاس داد و شوت محکم او طاق دروازه گل‌گهر را فرو ریخت.

دقیقه49 : خط دفاع گل گهرسیرجان جا ماند و توپ به مهدی ترابی رسید و او هم با یک ضربه چیپ از بالای سر محسن فروزان گل سوم خودش و گل چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه 64: شوت امین قاسمی‌نژاد از پشت محوطه جریمه با واکنش علیرضا بیرانوند  راهی کرنر شد.

دقیقه 67: ارسال دانیال اسماعیلی‌فر به ترابی رسید و او بعد از کنترل با پای راست به توپ ضربه زد که این شوت بعد از برخورد به مدافع گل‌گهر راهی کرنر شد.

دقیقه 72: پاس در عمق برای عیسی با دریبل فروزان همراه شد اما پیش از اینکه آل‌کثیر ضربه نهایی را بزند، توپ از خط عرضی گذشت و گل نشد.

دقیقه 76: شوت سرکش سینا اسدبیگی با واکنش فروزان راهی کرنر شد.

دقیقه 77: روی ارسال کرنر و توپ سوم، لئاندرو پریرا ضربه خود را زد که فروزان دوباره توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۹۰: نفوذ بازیکنان پرسپولیس با پاس در عرض برای پریرا همراه شد که مدافع گل‌گهر توپ را در آستانه ورود به دروازه به کرنر فرستاد.

7655