صحبت‌های کلوپ در مورد شانس تیمش برای معجزه در لیگ انگلیس

صحبت‌های کلوپ در مورد شانس تیمش برای معجزه در لیگ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - کلوپ ادعا کرد که با وجود معجزه ای که رخ داده هنوز هم سهمیه چمپیونز لیگ خارج از دستان آن هاست.

به گزارش فوتبالی، لک لک ها با فرم عالی بازی های اخیر خود در جدول تا رتبه 5 ام بالا آمدند و تنها یک امتیاز با یونایتد رده چهارمی فاصله دارند.

یورگن کلوپ اقرار کرد که معجزه ای برای آن ها رخ داده اما این بار سرنوشت آن ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در دستان خودشان نیست. یک ماه پیش این تیم در رده 8 ام بود و 10 امتیاز با 5 تیم بالایی جدول فاصله داشت اما 6 پیروزی پشت سر هم آن ها را تا رتبه 5 ام بالا کشاند، هرچند منچستر یونایتد می‌تواند با بردن بازی معوقه خود فاصله را به 4 امتیاز افزایش دهد. تیم کلوپ قبلا هم بازگشت های با شکوهی را رقم زده که می‌توانیم به بازگشت آن ها از بازی 3-0 باخته به بارسلونا در دور رفت و در نهایت برد 4-0 در بازی برگشت در سال 2019 اشاره کرد، سالی که در نهایت به عنوان قهرمانی چمپیونز لیگ دست یافتند. آن ها در این فصل هم با توجه به حرکت دیر هنگام خود به سمت کسب سهمیه لیگ قهرمانان در 10 بازی اخیر خود با کسب 8 برد دو تساوی به نظر در حال انجام دوباره این کار هستند.

کلوپ در ابن باره گفت :" این‌طور نیست که ما این را بگوییم اما هرکسی که آن لحظه ها را تجربه کرده ممکن نیست آن هارا فراموش کند. این یعنی این روحیه بخشی از وجود ماست و درست است ما چند معجزه را رقم زدیم اما آن موقع همه چیز در دستان خودمان بود. ما باید به وست بروم گل می‌زدیم و مقابل بارسلونا پیروز می‌شدیم، حالا نیز باید پیروز شویم اما معنی خاصی ندارد چون تیم های دیگر هم می‌توانند همه بازی های خود را ببرند. جند هفته پیش سهمیه لیگ قهرمانان را کاملا دور از دسترس می‌دیدیم و فکر می‌کردیم به آن نخواهیم رسید اما به این معنی نبود که برای نزدیک تر شدن به آن تلاش نکنیم، این تمام کاری است که انجام داده ایم، فقط به آن نزدیک تر شده ایم. "

او با یادآوری فصل 2017-18 ادعا کرد که حس تحت فشار بودن توسط تیم پایین تر از خود در جدول را درک می‌کند و می‌داند که این فشار کار را برای تیم ها سخت می‌کند.

کلوپ در این باره گفت :" ما چندین سال پیش در چنین شرایطی بوده ایم و به یاد دارم چلسی تمام بازی های خود را می‌برد و ما هم مجبور بودیم تا همه بازی های پیش روی خود را ببریم. اصلا آسان نیست اما در انتها ما موفق شدیم. اگر ما این فشار را به آن‌ها وارد نکنیم نیوکاسل و یونایتد خوشحال خواهند شد اما با این حال باز هم احتمال این‌که آن ها به بردن ادامه دهند بیشتر است. اگر آن ها فصل را بالای ما تمام کنند من به آن ها احترام می گذارم چون به نظر من لیاقتش را دارند. "

سرمربی قرمز ها هم‌چنین امید ها را برای برگشت روبرتو فیرمینو و برگزاری بازی خدافظی احساسی برای او بالا برد :"  من دیروز بابی را در تمرینات دیدم و مطمئنم که او به بازگشت نزدیک است اما فکر نمی‌کنم برای آخر هفته در دسترس باشد. اگر از اینجا بیرون بروم و او را سر تمرین ببینم غافلگیر خواهم شد. فکر می‌کنم او را پس از بازی با لستر سیتی در تمرینات تیم خواهیم داشت."

2102