خوشحالی مدافع رئال مادرید از پیروزی برابر ختافه

خوشحالی مدافع رئال مادرید از پیروزی برابر ختافه

پایگاه خبری فوتبالی - ناچو فرناندز مدافع اسپانیایی رئال مادرید می گوید که بازیکنان این تیم از پیروزی یک بر صفر مقابل ختافه خوشحال هستند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته رئال مادرید و ختافه در استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت لوس بلانکوس با شلیک مارکو آسنسیو به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرد تا با بالاترین روحیه و انگیزه، آماده بازی حساس چهارشنبه شب در برابر منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد شوند. بازی رفت دو تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم سانتیاگو برنابئو با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا همه چیز به بازی برگشت کشیده شود. 

به نقل از آ اس، ناچو فرناندز پس از پایان بازی گفت: "پیروزی مهمی بود. ختافه کار را برای ما سخت کرد. آن‌ها عقب نشستند و سعی کردند به ما ضد حمله بزنند. نیمه اول برای ما خیلی دشوارتر بود، اما در نیمه دوم بهتر شدیم. گل آسنسیو همه چیز را تغییر داد. زیاد زجر و عذاب نکشیدیم و در نیمه اول، تحرک خیلی زیادی نکشیدیم، اما در نیمه دوم خودمان را اصلاح کردیم و موقعیت‌های زیادی به وجود آوردیم."

"پیروزی همیشه حس خوبی می دهد. این بازی هیچ ربطی به بازی چهارشنبه شب ندارد، چون دیدار مقابل منچسترسیتی همچون یک فینال است."

4416