عکس؛ اشک‌های پوگبا پس از جدیدترین مصدومیتش

عکس؛ اشک‌های پوگبا پس از جدیدترین مصدومیتش

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا  در حالی بازی اخیرش در یوونتوس را ترک کرد که با مصدومیتی جدید مواجه شد و به همین خاطر نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن فرانسوی در شروع فصل با اتمام قراردادش با منچستریونایتد به یوونتوس برگشت اما در این فصل به ندرت فرصت بازی نصیبش شده است.  در  حقیقت پوگبا در بازی اخیر یوونتوس و سویا در لیگ اروپا، به فدریکو گاتی پاس گل داد تا شانس های تیمش برای صعود به فینال را زنده نگه دارد اما به نظر می رسد که این بازیکن حالا دوباره با مصدومیتی جدید مواجه شده است.

پوگبا در بازی یووه و کرومنزه برای اولین بار در سال جدید میلادی فیکس شد اما پس از 24 دقیقه به علت مصدومیت از زمین خارج شد. هافبک سابق یوونتوس کاملا ناراحت به نظر می رسید و پیراهنش را روی صورتش کشید تا اشک هایش را پنهان کند آن هم در حالی که هم تیمی هایش سعی می کردند که به او دلداری بدهند.

پوگبا در تابستان به یووه برگشت اما به علت مصدومیت برای اولین بازی خود تا ماه فوریه منتظر ماند.  این بازیکن به علت مصدومیت، جام جهانی قطر را از دست داد. او با مصدومیت های پرشماری در این فصل مواجه بوده و مجموعا 9 بازی در پیراهن یووه داشته است.  این بازیکن در بازی یووه و کرمونزه جای خود را به آرکادیوژ میلیک داد و خیلی بعید است که در ادامه فصل شانسی برای بازی کردن داشته باشد. او قراردادی چهار ساله با یووه امضا کرده  که شایعاتی در مورد تمایل یووه به فسخ قراردادش به خاطر مصدومیت های پرشمارش مطرح شده است.

4125