پلی‌آف NBA/ سلتیکس، گریه ام‌وی‌پی را درآورد

پلی‌آف NBA/ سلتیکس، گریه ام‌وی‌پی را درآورد

پایگاه خبری فوتبالی - باستن سلتیکس در دیدار هفتم پلی آف نیمه نهایی کنفرانس شرق، فیلادلفیا سونی سیکسرز را تحقیر کرد و راهی فینال کنفرانس شرق شد. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب تیم‌های باستن سلتیکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز در ورزشگاه تی دی گاردن، بازی هفتم نیمه نهایی کنفرانس شرق را برگزار کردند. 

در کوارتر اول، فیلادلفیا توانست با نتیجه 29-23 به پیروزی برسد، اما در کوارتر دوم، شاگردان مازولا به خودشان آمدند و در نهایت، نیمه اول با حساب 55-52 به نفع بوستون سلتیکس به پایان رسید. 

اما اصل داستان از کوارتر سوم شروع شد. جیسن تیتم که سری بدی را پشت سر می گذاشت، در این کوارتر، جوئل امبید و بقیه بازیکنان فیلادلفیا را به آتش کشید تا در این کوارتر، باستن سلتیکس با حساب 33-10 به پیروزی برسد و به نوعی کار سری را در همین کوارتر سوم به پایان برساند. در کوارتر چهارم نیز فیلادلفیا 26-24 به پایان رسید، اما اصلاً کافی نبود تا سلتیکس با حساب 112-88 فیلادلفیا سونی سیکسرز و ام وی پی را تحقیر کند و حریف میامی هیت در فینال کنفرانس شرق شود. 

جیسن تیتم با 51 امتیاز، 13 ریباند و 5 اسیست بهترین بازیکن زمین بود، اما در آن سو جیمز هاردن اصلاً شب خوبی را سپری نکرد و فقط 9 امتیاز، 6 ریباند و 7 اسیست ثبت کرد. 

4416