آشوب دوباره در بارسلونا: جدایی کرویف علیرغم خواهش ژاوی

آشوب دوباره در بارسلونا: جدایی کرویف علیرغم خواهش ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا باید به دنبال یک مدیر ورزشی جدید باشد، چون جوردی کرویف نیز قرار است در روز 30 ژوئن از این باشگاه جدا شود. 

به گزارش فوتبالی، بعد از 2 سال حضور در سمت مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، جوردی کرویف و بلوگرانا تایید کردند که در روز 30 ژوئن با یک دیگر قطع همکاری خواهند کرد. این اتفاق در زمانی رخ می دهد که تنها 2 هفته از خروج متئو آلمنی مدیر فوتبال بارسلونا می گذرد. البته خروج آلمنی مربوط به نقشه‌های نقل و انتقالاتی بارسلونا برای تابستان می شود. 

به نقل از سایت گل، ژاوی هرناندز سرمربی کاتالان‌ها چندین و چند بار در مصاحبه‌های خود خواسته بود که کرویف در پست خودش باقی بماند. او حتی در مراسم جشن قهرمانی بارسلونا در لالیگا نیز، سرود کوتاه "جوردی، بمان!" را خواند، اما به نظر می رسد که تمام این کارها، فایده‌ای نداشته‌اند. 

خوان لاپورتا در تابستان آینده به جز تقویت ترکیب تیمش، باید به فکر پر کردن جای متئو آلمنی و همچنین جوردی کرویف باشد. البته فابریتزیو رومانو ادعا کرده که دکو اسطوره کاتالان‌ها، جای آلمنی را پر خواهد کرد، اما هنوز هیچ جانشینی برای جوردی کرویف، مطرح نشده است و باید دید که خوان لاپورتا می خواهد در این باره چه کار کند.

4416