قابی از آخرین قهرمانی اینتر در لیگ قهرمانان اروپا

قابی از آخرین قهرمانی اینتر در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران اینتر امیدوارند که تیمشان بتواند این فصل را با قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به پایان برساند چرا که آن ها اکنون در یک قدمی فتح جام قرار گرفته اند.

به گزارش فوتبالی، اینتر با پیروزی مقابل میلان در دربی شهر میلان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد راهی فینال شود و اکنون باید دید که رقیب اینتر از میان رئال مادرید و منچستر سیتی در مرحله فینال کدام تیم خواهد بود.

آخرین باری که اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید در فصل 2009/10 بود. در آن زمان اینتر با هدایت ژوزه مورینیو به فینال رفت؛ فینالی که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شد. اینتر در فینال آن فصل با بایرن مونیخ روبرو شد و در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در آن زمان خاویر زانتی کاپیتان اینتر بود. اسطوره آرژانتینی جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بالای سر برد. اکنون پس از سیزده سال، هواداران اینتر امیدوارند که چنین صحنه ای این بار در استانبول تکرار شود. هر چند که اینتر کار بسیار دشواری مقابل رئال مادرید یا منچستر سیتی در فینال خواهد داشت.

1470