اسطوره اینتر دوست دارد در فینال لیگ قهرمانان به چه تیمی بخورد؟

اسطوره اینتر دوست دارد در فینال لیگ قهرمانان به چه تیمی بخورد؟

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر زانتی اسطوره و نایب رییس باشگاه اینتر اعتراف کرد که اصلاً دوست ندارد با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا روبرو شود. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب، تیم‌های اینتر و میلان دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم جوزپه مه‌آتزا برگزار کردند که در نهایت، نراتزوری با تک لوتارو مارتینز با نتیجه یک بر صفر برنده شد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه سه بر صفر به برتری برسد و بعد از 13 سال، راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود. این ششمین حضور اینتر در فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. آن‌ها در فینال به مصاف برنده دیدار رئال مادرید یا منچسترسیتی خواهند رفت. فینال در روز 10 ژوئن در استانبول برگزار خواهد شد. 

زانتی پس از رسیدن به فینال، به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "اصلاً دوست ندارم به رئال مادرید بخوریم، چون به نظر می رسد که چمپیونزلیگ، تورنمنت آن‌هاست. به هر حال، مهم ترین نکته رسیدن به فینال بود. راه سختی را طی کردیم. بازی کردن در یک دربی، آن هم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اصلاً آسان نیست. من در 2003 تجربه چنین دیداری را داشتم و در آن بازی شکست خوردم."

"لوتارو مارتینز؟ برای او خوشحالم. هر سال بهتر از سال قبل می شود. او بازیکنی بسیار مهم برای اینتر است."

4416