بارسلونا در رویای جذب یکی از ستارگان بایرن مونیخ

بارسلونا در رویای جذب یکی از ستارگان بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه موندودپورتیوو در شماره چهارشنبه خود گزارش داده است که جاشوا کیمیش نظر بارسلونا را جلب کرده است و کاتالان ها در نظر دارند که این هافبک 28 ساله را به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، این منبع گزارش داده است که کیمیش به ترک بایرن مونیخ فکر می کند چرا که حس می کند که دورانش در بایرن تمام شده و وقت رسیده که چالش جدیدی را برای خود انتخاب کند.

البته با توجه به مشکلات مالی بارسلونا خیلی بعید است که آنها بتوانند خرید کیمیش را نهایی کنند. انتقال لواندوفسکی به بارسلونا باعث شد  تا رابطه بارسا و باواریایی ها خیلی خراب شود. قیمت کیمیش حدود 80 میلیون یورو تخمین زده می شود که بارسلونا هم به دنبال خرید اوست. البته بارسا در حال حاضر شرایط خرید رایگان ایلکای گوندوغان هافبک آلمانی  ترکیه ای منچسترسیتی را هم با دقت زیر نظر دارد.

البته بارسلونا در حالی گزینه های مختلف را برای خرید زیر نظر گرفته است که مشخص نیست که آیا این باشگاه با توجه به شرایط مالی خود توان انجام خرید در تابستان را دارد یا نه. زوبیمندی گزینه محبوب ژاوی است اما خریدنش مشکل است. روبن نوس نظر ژاوی را جلب نکره است و در مورد جذب امرابات نیز تردیدهایی وجود دارد. بحث خرید کیمیش هم فراتر از یک رویا نخواهد بود.

4125