آخرین پیشنهاد شیخ جاسم برای منچستریونایتد: شش میلیارد یورو

آخرین پیشنهاد شیخ جاسم برای منچستریونایتد: شش میلیارد یورو

پایگاه خبری فوتبالی - جاسم بن حمد آل ثانی آخرین پیشنهاد خود را در حالی برای خرید منچستریونایتد ارائه کرده که این پیشنهاد غیرقابل رد کردن به نظر می رسد و عملا با چنین پیشنهادی سر جیم رتکلیف، تاجر بریتانیایی و مالک کمپانی "اینئوس" را شکست خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، قطری ها از تلاش برای خرید منچستریونایتد عقب نمی کشند  و حاضر شده اند تا پیشنهاد خود را به شکل قابل توجهی افزایش بدهند. پیشنهاد قطری ها تنها پیشنهادی بوده که برای خرید صد در صد سهام یونایتد ارائه شده آن هم در حالی که گلیزرها که مالکیت شیاطین سرخ را به عهده دارند، در نظر دارند که بخشی از سهام باشگاه را در اختیار داشته باشند. به طور مثال پیشنهاد رتکلیف برای خرید 80 درصد سهام شیاطین سرخ بوده و 20 درصد سهام همچنان طی سالهای آینده  در اختیار خانواده گلیزر باقی خواهد ماند.

پیشنهاد رتکلیف برای کل سهام یونایتد هفت میلیارد یوروست اما این مبلغ به تدریج و در سالهای آینده پرداخته می شود یعنی در زمانی که کل فروش سهام تکمیل شود. قطری ها حاضرند تا همین حالا شش میلیارد یورو را به حساب گلیزرها واریز کنند و انتقال را به سرانجام برسانند.

پروسه فروش سهام منچستریونایتد بسیار کند پیش می رود و همین موضوع بسیاری از خریداران را عصبانی کرده است چرا که آنها ترجیح می دهند که روند فروش با سرعت بیشتری پیش برود.

4125