تبریزی‌های استقلال علیه تراکتور در آزادی

تبریزی‌های استقلال علیه تراکتور در آزادی

پایگاه خبری فوتبالی - دو بازیکن تبریزی که از تراکتور چهره شده‌اند امسال بین بازیکنان ریکاردو ساپینتو حضور دارند.

به گزارش فوتبالی، پیمان بابایی و سعید مهری احتمالا جزو جذاب‌ترین چهره‌های بازی هفته آخر بین استقلال و تراکتور باشند. دو بازیکن تبریزی که از تراکتور مطرح شده و به تیم‌ آبی پایتخت نقل مکان کردند. اتفاقی که موجب شده تی‌تی‌ها چندان دل خوشی از همشهری‌های خود نداشته باشند.

بابایی که فصل گذشته در تراکتور توپ می‌زد، با بیشترین حواشی ممکن راه پایتخت را در پیش گرفت. تراکتوری‌ها پس از جدایی مهاجم خود در خبری تعجب‌برانگیز که در رسانه رسمی این باشگاه منتشر شد، به پیمان حمله کرده و مدعی شدند وی مهاجمی معمولی است که عملکرد چندان مطلوبی هم نداشته است!

با این حال بابایی سیاست سکوت را در پیش گرفت و بعد از دو بازی تیم جدیدش برابر تراکتور در لیگ برتر و جام حذفی بازهم درباره تیم سابقش صحبت نکرد.

سعید مهری دیگر بازیکن تبریزی استقلالی‌هاست. بازیکنی که پس از درخشش در ماشین‌سازی راهی تراکتور شده و با این تیم به عنوان قهرمانی جام حذفی هم رسید. مهری درنهایت با نظر مدیران دو باشگاه تراکتور و استقلال با حسین پورحمیدی معاوضه شد. هافبک تبریزی که در مقطعی مورد انتقاد هواداران تیمش بوده بوده، به شدت امیدوار است مقابل تیم سابق خود بدرخشد و باید دید چقدر در این زمینه موفق خواهد بود.

1997