استقبال ستاره بارسلونا از بازگشت لیونل مسی

استقبال ستاره بارسلونا از بازگشت لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد آرائوخو ستاره اروگوئه‌ای می گوید که بازیکنان بارسلونا آماده بازگشت لیونل مسی به نیوکمپ هستند. 

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی بدون اطلاع دادن به سران باشگاه، به عربستان سعودی سفر کرده و همین موضوع، خشم سران پاریسن ژرمن را برانگیخت و ناصر الخلیفی دیگر نتوانست این اوضاع را تحمل کند و مسی را به مدت 2 هفته محروم کرد. البته لئو به خاطر سفر به عربستان عذرخواهی کرد و پی اس جی نیز تصمیم گرفت که از تصمیم خود در مورد 15 روز تعلیق از کار و حقوق مسی صرفنظر کند. حالا با قهرمانی بارسلونا در لالیگا، خوان لاپورتا به صورت خیلی واضح در رسانه‌ها عنوان کرد که به دنبال بازگرداندن مسی به بارسلوناست

به نقل از مارکا، آرائوخو در این باره گفت: "معمولاً در این باره صحبت نمی کنیم، اما درهای بارسلونا همیشه به روی مسی باز است و همیشه از وی استقبال می کنیم."

"من تا سال 2026 با بارسلونا قرارداد دارم و اتفاقی که افتاده این است که هنوز قراردادم ثبت نشده. من از حضور در بارسلونا خیلی لذت می برم. مهم ترین نکته این است که من قرارداد دارم."

آرائوخو همچنین در ادامه راجع به خروج سرخیو بوسکتس کاپیتان بارسلونا در پایان فصل گفت: "او نه تنها بازیکنی فوق العاده، بلکه انسانی باهوش و خارق العاده است."

4416